خبرگزاری کار ایران

رده‌بندی دور اول جام‌جهانی؛

ملی‌پوشان ایران بالاتر از تیم‌های پرتغال و اروگوئه

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۳۳

در این رده‌بندی تیم ملی آلمان که قبل از رقابت‌ها در رده چهارم قرار داشت در صدر ایستاده است. تیم‌های هلند و فرانسه نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

تارنمای بلیچر ریپورت بعد از اولین دور مسابقات جام جهانی تیم‌ها را از نظر قدرت و توان آنها رده بندی کرده که تیم ملی ایران در بین ۳۲ تیم جایگاه بیست و سوم را کسب کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بیست چهارده، تیم ایران قبل از شروع تورنمنت در مکان ۳۰ جدول قرار داشت. تیم ملی ایران همانگونه که تبلیغ آن شده بود آمد: تیمی سرسخت که شکستن آن دشوار است، نه چندان دوست داشتنی با محدودیت بازی هجومی. اما اینها مانع از آن نشد که کارلوس کی‌روش و مردان وی با خوشحالی لبخند بزنند؛ آنها با موفقیت نیجریه را متوقف کردند و در حالی که دور دوم بازی‌ها آغاز می‌شود آنها با کسب یک امتیاز در رده دوم ایستادند. آندرانیک تیموریان و مهرداد پولادی به ویژه فوق العاده بودند.

در این رده‌بندی تیم ملی آلمان که قبل از رقابت‌ها در رده چهارم قرار داشت در صدر ایستاده است. تیم‌های هلند و فرانسه نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. برزیل میزبان مسابقات که قبل از تورنمنت در مکان اول بود در پله هفتم قرار دارد. آرژانتین نیز در حال حاضر در رده ششم ایستاده است.

رده‌بندی قدرت تیم‌ها از نگاه بلیچر ریپورت(رقم دوم مربوط به جایگاه تیم قبل از آغاز تورنمنت است):

۱ - آلمان(۴)

۲ - هلند(۱۳)

۳ - فرانسه(۱۱)

۴ - ایتالیا(۵)

۵ - کلمبیا(۷)

۶ - آرژانتین(۲)

۷ - برزیل(۱)

۸ - مکزیک(۲۳)

۹ - شیلی(۹)

۱۰ - کاستاریکا(۲۹)

۱۱ - بلژیک(۸)

۱۲ - انگلیس(۱۲)

۱۳ - کرواسی(۱۵)

۱۴ - بوسنی و هرزگووین(۱۷)

۱۵ - آمریکا(۲۰)

۱۶ - سوئیس(۱۴)

۱۷ - اسپانیا(۳)

۱۸ - ساحل عاج(۲۲)

۱۹ - الجزایر(۲۷)

۲۰ - روسیه(۲۱)

۲۱ - کره جنوبی(۲۶)

۲۲ - اکوداور(۲۴)

۲۳ - ایران(۳۰)

۲۴ - ژاپن(۱۶)

۲۵ - غنا(۱۸)

۲۶ - اروگوئه(۶)

۲۷ - یونان(۲۵)

۲۸ - استرالیا(۳۱)

۲۹ - پرتغال(۱۰)

۳۰ - نیجریه(۱۹)

۳۱ - کامرون(۲۹)

۳۲ - هندوراس(۳۲)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز