خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

فرانسه ۳ - هندوراس صفر / آغاز مقتدرانه خروس ها / بن زما ستاره میدان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۵۲

اگر گل دوم بازی به نام ستاره شماره ۱۰ فرانسه ثبت شده بود این بازیکن نخستین کسی بود که در این جام هت تریک کرده بود ولی داور گل دوم را به نام دروازه بان هندوراس ثبت شد.

تیم ملی فوتبال فرانسه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هندوراس به برتری ر سید تا شروعی امیدوار کننده در جام بیستم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ که در برزیل در حال برگزاری است از گروه ٍE تیم ملی فرانسه از ساعت ۲۳:۳۰ با قضاوت جول آگیلار در ورزشگاه بیراپورتوآلگره شهر پورته‌آلگره به مصاف هندوراس رفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را در هم بکوبد تا شروعی مقتدرانه در جام بیستم داشته باشد.

گل های این دیدار را کریم بن زما در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی و ۷۲ و نوئل والادارس سنگربان هندوراس در دقیقه ۴۸ به ثمر رساندند.

کریم بن زما که ستاره اول خروس ها بود ۲ بار گلزنی کرد تا برای دیگر بازیکنان مطرح جام بیستم خط و نشان بکشد که به دنبال کسب آقای گلی رقابت هاست. اگر گل دوم بازی به نام ستاره شماره ۱۰ فرانسه ثبت شده بود این بازیکن نخستین کسی بود که در این جام هت تریک کرده بود ولی داور گل دوم را به نام دروازه بان هندوراس ثبت شد.

کریم بن زما در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

پاتریس اورا، پاول پوگبا و یوهان کابایه از فرانسه و ویلسون پالاسیوس، اسکار گارسیا و مینور فیگوئرا از هندوراس از جول آگیلار داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند. پالاسیوس در دقایق پایانی نیمه نخست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

یکی از اتفاقات عجیب این بازی پخش نشدن سرود ملی دو تیم پیش از بازی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز