خبرگزاری کار ایران

بازیکنان باید۱۰-۱۲کیلومتر بدوند؛

نوآموز: مقابل نیجریه نباید گل زودهنگام بخوریم / کی‌روش به احمدی اعتقاد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۶۶

تیم نیجریه از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است و فوتبال محکمی را انجام می‌دهد و بازیکنان تیم ملی نباید از دفاع پوششی و بازی من تو من با حریف غافل بمانند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ما نباید مقابل نیجریه گل زودهنگام دریافت کنیم، تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی باید بازی را به نیمه دوم بکشند و از ضدحملات برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کنند.

ناصر نوآموز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تصور می‌کنم تیم ملی بازی بسته‌ای را مقابل نیجریه ارائه کند و نهایت تلاش خود را برای بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی انجام دهد. برای رسیدن به این خواسته بازیکنان تیم ملی باید نزدیک به استانداردهای دنیا و حدود ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر بدوند و از حریف خود در جنگ‌های تن به تن عقب نمانند.

وی تصریح کرد: تیم نیجریه از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است و فوتبال محکمی را انجام می‌دهد و بازیکنان تیم ملی نباید از دفاع پوششی و بازی من تو من با حریف غافل بمانند.

وی در مورد تیم نیجریه اظهار داشت: نیجریه از قدرت‌بدنی بالایی برخوردار است و نباید مقهور توانای جسمانی بالای آنها شویم، البته آنها هر اندازه از نظر جسمانی قوی هستند، اما توان تکنیکی بالایی ندارند و بازیکنان تیم ملی می‌توانند از این ویژگی خود برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کارلوس کی‌روش تمام تمرکز خود را روی دیدار با نیجریه قرار داده، گفت: فکر می‌کنم او راهی جز این ندارد و تمام برنامه گذشته، آینده و حتی حرفه مربی‌گری‌اش را روی این بازی قرار داده و از این طریق می‌خواهد خودش را نجات دهد و در صورتی که بتواند نتیجه لازم را از این دیدار کسب کند آینده شغلی خود را تضمین کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره ابهام در دروازه تیم ملی اظهار داشت: به اعتقاد من کی‌روش به رحمان احمدی اعتقاد بیشتری دارد و همانطور که در مسابقات انتخابی تیم ملی از او درون دروازه استفاده کرد. در بازی با نیجریه نیز او دروازه‌بان تیم ملی خواهد بود.

وی در مورد پیش‌بینی دیدار نیجریه و ایران یادآور شد: دوست دارم نتیجه مساوی شود، چراکه با این نتیجه می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم و به ویژه مقابل آرژانتین فوتبال بهتری بازی کنیم هر چند بوسنی هم حریف قدرتمندی است و رویارویی با این تیم استراتژی خاصی را می‌طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز