خبرگزاری کار ایران

مشکلی برای رویارویی با بوسنی نداریم؛

سابیا: بوسنی تیم خلاقی است / باید بهترین شرایط را برای مسی فراهم کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۸۴

باید شرایط خوبی را برای مسی فراهم کنیم تا بتواند بهترین عملکردش را در جام جهانی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که باید برای لیونل مسی بهترین شرایط را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، آلخاندرو سابیا در نشست خبری پیش از دیدار آرژانتین برابر بوسنی اظهار کرد: با توجه به اینکه جلسات تمرینی کمی را پشت سر گذاشته‌ایم، هنوز در انتخاب ۱۱ نفر اصلی‌ تیم برای دیدار با بوسنی مشکل دارم. غیر از پالاسیو بقیه بازیکنان را در اختیار دارم و بازیکنان تیم مشکلی برای رویارویی با بوسنی ندارند.

وی با بیان اینکه همه ما باید با افتخار پیراهن آرژانتین را بپوشیم، تاکید کرد: ما باید بدانیم پوشیدن پیراهن آرژانتین اهمیت زیادی دارد. نباید فراموش کنیم بوسنی تیمی خلاقی است که بازیکنان تکنیکی زیادی دارد. این تیم می‌تواند بازی هجومی ما را مهار کند. بوسنی در بازی‌های دوستانه اخیر نشان داده تیم خوبی است. بازیکنان این تیم روی توپ‌های هوایی خطرناکند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین با اشاره به شرایط لیونل مسی برای این بازی نیز متذکر شد: باید شرایط خوبی را برای مسی فراهم کنیم تا بتواند بهترین عملکردش را در جام جهانی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به تمام مردم آرژانتین قول می‌دهم که تمام تلاش خود را برای موفقیت در جام جهانی به کار ببندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز