خبرگزاری کار ایران

بازی های سختی در گروه داریم؛

پولادی: بازی مقابل آرژانتین بازی مقابل یک بازیکن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۳۹

ما قرار نیست فقط با یک بازیکن بازی کنیم ما قرار است با تیم آرژانتین بازی می کنیم و فکر می کنم بازی با نیجریه بازی به مراتب سخت تری خواهد بود.

مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، وی درباره سوالی در خصوص بازی کردن مقابل مسی در دیدار مقابل آرژانتین گفت: بازی های سختی در گروه داریم. تیم های خیلی خوبی مثل آرژانتین و نیجریه و همینطور بوسنی در گروه ما هستند. درست است که در تیم آرژانتین یک ستاره بزرگ مثل لیونل مسی حضور دارد، اما ما قرار نیست فقط با یک بازیکن بازی کنیم ما قرار است با تیم آرژانتین بازی می کنیم و فکر می کنم بازی با نیجریه بازی به مراتب سخت تری خواهد بود.

پولادی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در یکی از سایت های بزرگ دنیا و در میان بازیکنان حاضر در جام، عنوان هفتمین بازیکن ناشناخته جام جهانی را کسب کرده گفت: طبیعی است بازیکنانی که در لیگ های اروپایی بازی می کنند شناخته تر هستند، اما جام جهانی فرصت خوبی برای بازیکنانی همانند من است که ناشناخته شوند و بتواند کاری کنند که بیشتر شناخته شوند. بله جام جهانی جایی است که می توان جزو ۱۰ بازیکن برتر جهان هم شد.

هافبک تیم ملی ایران در پایان گفت: ما اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و تمرینات بدنسازی سختی در افریقای جنوبی و اتریش داشتیم. کادر فنی از ما خواست تا در بازیهای دوستانه طبق خواسته آنها پیش برویم تا در بازی با نیجریه هماهنگ تر باشیم. از نظر جسمانی تمرینات بسیار خوبی داشته ایم تا ان شاءاله بتوانیم در این رقابت ها نمایش خوبی از خود نشان دهیم. از هرنظر آماده ام و به طور حتم از این فرصتی که پیش آمده به نحو مطلوب برای نمایش توانایی هایم استفاده خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز