خبرگزاری کار ایران

قائمی: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: همه تیم هایی که به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند قدرتمند هستند اما از هیچ تیمی ترس نداریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی، یکی از بازیکنان موثر تیم ملی ایران در مرحله گروهی بازی‌های المپیک 2016 ریو بود. این بازیکن درباره شرایط این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با سامانه هواداری تیم ملی ایران اظهار داشت: المپیک تورنمنتی متفاوت است اما ما روز به روز بهتر می‌شویم و بهتر بازی می‌کنیم. البته هر چقدر پیش می‌رویم مسابقات هم برای ما سخت‌تر می‌شود. امیدوارم بتوانیم مسابقات را با یک خاطره خوب به پایان برسانیم و به روند موفقیت خوب خود ادامه دهیم.

وی درباره آمار خوبی که در میان دریافت‌کننده‌های مسابقات دارد گفت: این آمار و ارقام انفرادی است و یک درصد ذهن ما را هم به خود مشغول نمی‌کند. همه هدفم این است که به تیم کمک کنم و در کار تیمی موثر باشم.

قائمی درباره حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات خاطرنشان کرد: همه تیم‌های گروه A قدرتمند هستند همانطور که تیم‌های گروه ما چنین شرایطی دارند. مطمئن باشید در مرحله یک چهارم نهایی نتایج عجیب و غریبی رخ می‌دهد و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. از هیچ تیمی ترس نداریم و فقط می‌خواهیم بهترین بازی خود را انجام دهیم.

 

کد خبر : ۴۰۰۸۱۰