خبرگزاری کار ایران

پیروزی تیم ملی والیبال برابر کوبا در دیداری تدارکاتی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود در شهر ریودوژانیرو موفق به شکست کوبا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک از 16 مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز میشود و تیم ملی والیبال ایران نیز برای نخستین بار در این رویداد مهم ورزشی شرکت میکند.
ملی پوشان والیبال ایران از ششم مردادماه آخرین اردوی آماده سازی خود را در شهر ریودوژانیور آغاز کردند و تیم ایران شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه قبل از شروع بازیهای المپیک به مصاف کوبا رفت.
تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسید تا بازیکنان ایران قبل از شروع رسمی رقابتهای المپیک یک برد در پرونده کاری خود داشته باشد.
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، مهدی مرندی و مجتبی میرزاجانپور را به میدان فرستاد. در ادامه این مسابقه تیم ایران از تمامی بازیکنان خود استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران پیش از این نیز دو دیدار تدارکاتی و دوستانه دیگر با برزیل میزبان بازیهای المپیک برگزار کرده بود که در دو مسابقه مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

تیم ملی والیبال کوبا یکی از حریفان ایران در دور مقدماتی المپیک است که دو تیم 21 مردادماه به صورت رسمی برابر هم قرار میگیرند.

مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازیهای المپیک روز جمعه 15 مردادماه برگزار میشود و بازیها این دوره از 16 مردادماه آغاز میشود. ملی پوشان والیبال ایران ساعت 22 و 35 دقیقه روز 17 مردادماه به وقت محلی و ساعت 6 و پنج دقیقه صبح 18 مردادماه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در بازیهای المپیک به مصاف تیم ملی آرژانتین میروند.

 

کد خبر : ۳۹۷۰۴۶