خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های قهرمانی آسیا - چین تایپه

سریلانکا، چهارمین قربانی تیم ملی والیبال جوانان ایران

تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف سریلانکا رفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر سریلانکا به برتری رسید.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف سریلانکا رفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی ست‌های این بازی را با نتایج 25-18، 25-14 و 25-18 به نفع خود به پایان رساندند.

تیم ملی ایران در مرحله دوم با تیم های کره جنوبی، سریلانکا و ترکمنستان هم‌گروه است اما به دلیل پیروزی در دور گروهی برابر ترکمنستان در دور دوم با این تیم بازی نمی‌کند و نتیجه همان بازی قبل، برای ایران ثبت می‌شود.

بنابراین ملی‌پوشان ایران در آخرین بازی مرحله دوم از ساعت 15 پنج شنبه 24 تیر به وقت محلی به مصاف کره جنوبی پرافتخارترین تیم این رقابت‌های می‌روند.

تایلند، قزاقستان، ایران، ترکمنستان، چین، ژاپن، کره جنوبی و سریلانکا تیم هایی هستند که به جمع 8 تیم برتر رقابت ها راه یافتند و بعد از پایان این مرحله به صورت ضربدری برای حضور در نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.

رسول آقچه لی، علی رمضانی، علی اصغر مجرد، محمود رسولی، اسماعیل طالبی خامنه، توحید صمدی، طیب عینی ثمرین، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی سوچلمایی، میربابک موسوی گرگری، اکبر ولایی و اسماعیل مسافر داشلی برون ترکیب تیم ملی ایران را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل می‌دهد.

هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه برگزار می شود.

 

کد خبر : ۳۸۹۹۲۲