خبرگزاری کار ایران

تور جهانی والیبال ساحلی-کیش

تیم والیبال ساحلی قطر قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۵۵۲

تور جهانی والیبال ساحلی با قهرمانی قطر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نهایی این رقابت ها عصر امروز در جزیره کیش برگزار شد و تیم  قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس) با شکست دو بر یک روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) عنوان قهرمانی را به دست آورد.

قطر در ست نخست 21 بر 13 مغلوب شد اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 14 و 15 بر 12 به پیروزی رسید تا به عنوان قهرمان 11 هزار دلار پاداش قهرمان این رقابت ها را دریافت کند و 500 امتیاز در رتبه بندی جهانی به امتیازات خود افزود.

تیم روسیه نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی هشت هزار دلار دریافت کرد و 450 امتیاز در رده بندی جهانی کسب کرد.
در دیدار رده بندی تور جهانی والیبال نیز دو تیم از کشور لهستان (میکا کادجیولو – یاکوب انکاویکوب) و (بارتوش لویژاک - پیوتر کانتور) به مصاف یکدیگر رفتند که تیم (بارتوش لویژاک - پیوتر کانتور) عنوان سومی را به دست آورد.
غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس، نایب رئیس، دبیرکل فدارسیون والیبال، رئیس سازمان ساحلی و مسئولین منطقه آزاد کیش از جمله 500 تماشاگر این مسابقه بودند.
تور جهانی والیبال ساحلی از 26 بهمن ماه با حضور 48 تیم از 21 کشور آغاز و امروز (جمعه) به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز