خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک؛

صدرنشینان مقدماتی میزبان دیدار سوم مرحله دوم پلی آف والیبال

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۴۵۷

دیدارهای سوم مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک والیبال روز یکشنبه دوم اسفندماه در شهرهای اراک، سیرجان و محمودآباد در حالی پیگیری خواهد شد که سه تیم میزبان در مرحله مقدماتی صدرنشین بودند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای سوم مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک مردان والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست روز یکشنبه دوم اسفندماه در شهرهای اراک، سیرجان و محمودآباد پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه گل گهر سیرجان میزبان سازمان عمران شهرداری ساری در سالن امام علی سیرجان خواهد بود. گل گهر در مرحله نخست پلی آف ترکمن صحرا آق قلا را از پیش رو برداشت و سازمان عمران شهرداری ساری نیز پارس مهر فارس را حذف کرد.

دو تیم گل گهر و سازمان عمران در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله دوم پلی آف یک بر یک مساوی شدند و حالا در شرایطی برای سومین بار به مصاف یکدیگر می روند که دیگر اجازه اشتباه ندارند و کوچکترین اشتباه منجر به حذف آنان می شود.

در دومین مسابقه که در محمود آباد برگزار می شود، تیم کاله جوان میزبان رعد پدافند اصفهان در سالن پهلوان حسین توکلی محمود آباد خواهد بود. کاله جوان نیز در مرحله نخست پلی آف نماینده کرمان را حذف کرد و تیم رعد پدافند اصفهان با شکست سفیر گیلان به مرحله دوم پلی آف گام نهاد.

کاله در دیدار رفت مرحله دوم پلی آف سه بر یک به پیروزی رسید و در مسابقه برگشت سه بر دو مغلوب شد و بار دیگر میزبان خواهد بود تا آخرین بخت خود را برای صعود بیازماید.

در دامغان تیم متین میزبان شهرداری اراک برای دومین بار خواهد بود تا با کسب یک پیروزی دیگر صعودش را قطعی کند. نتیجه دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده اراک شد و در دیدار برگشت متین سه بر صفر مغلوب شهرداری اراک شد. فاتح این دیدار در مرحله نیمه نهایی حریف شهرداری بجنورد می شود.

برنامه سه دیدار سوم مرحله دوم پلی آف دسته یک به قرار زیر است:

اراک، ساعت 16: شهرداری اراک – متین دامغان

داور اول: علی اصغر حاج کاظمی، داور دوم: محمد عشقدوست و ناظر: خلیل یگانه مجد

سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – سازمان عمران شهرداری ساری

داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: میثم پارسه و ناظران: شهباز صدری و رسول پیمانی

محمود آباد، ساعت 16: کاله جوان – رعد پدافند اصفهان

داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: مرتضی علایی و ناظر: اسماعیل صباغ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز