خبرگزاری کار ایران

بازگشایی شعبه بندرانزلی شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد بعد از گذشت ۱۳ سال

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۱۷

شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد متعلق به سازمان بازنشستگی کشور و شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا موفق شد پس از گذشت ۱۳ سال شعبه بندر انزلی این شرکت را بازگشایی کرده و نسبت به صدور بارنامه از این مبداء ورودی اقدام کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فجر جهاد، این اقدام در راستای عمل به دستورات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های تابعه صورت گرفته است.

گفتنی است شعبه بندر انزلی شرکت فجر جهاد با هدف استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در ۱۳سال پیش تأسیس شده و مدت کوتاهی مشغول به فعالیت بود. متأسفانه پس از گذشت زمان اندکی این شعبه تعطیل شده و طی ۱۳سال هیچ‌گونه فعالیتی در این شعبه به انجام نمی‌رسید. پس از پیگیری‌های مستمر مدیریت جدید و پرسنل فنی فجر جهاد، این موفقیت حاصل شده و در حال حاضر شعبه بندر انزلی این شرکت آمادگی خدمات‌رسانی به کلیه سازمان‌ها، نهادها، کارخانجات صنعتی، صاحبان کالا و مشاغل، صادرکنندگان و واردکنندگان از این مبداء ورودی و خروجی را دارد.

لازم به ذکر است شعبه بندر انزلی شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد در روز نخست بازگشایی موفق شده است نسبت به صدور بارنامه و ارسال کالا به مقاصد مورد نظر اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز