خبرگزاری کار ایران

با هدف سرعت‌بخشی به طرح‌های جهش تولید؛

مدیرعامل شرکت مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سونگون بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۴۱

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از مجتمع مس سونگون و طرح‌های توسعه‌ای این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، محراب احمدیان، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس، علی بیات‌ماکو، مدیر مجتمع مس سونگون دکتر سعدمحمدی را همراهی می‌کردند.

در جریان این بازدید آخرین وضعیت‌ فعالیت‌های اکتشافی، پیشرفت طرح‌های توسعه هیپ‌لیچینگ سونگون و فاز سه تغلیظ و نوار نقاله با هدف دستیابی به جهش تولید مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پس از بازدید از طرح‌های توسعه جلسه تولید مجتمع مس سونگون با حضور سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و جمعی از  معاونان، مدیران و مجریان طرح‌های توسعه با هدف بررسی عملکرد تولیدی این مجتمع‌ برگزار شد. همچنین در ادامه این جلسه، مجریان طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون گزارشی از پیشرفت این طرح‌ها که با هدف افزایش و جهش تولید و اشتغال‌زایی در استان آذربایجان شرقی طراحی و تعریف شده‌اند، ارائه دادند.

بر پایه این گزارش، طرح احداث فاز سه تغلیظ مجتمع مس سونگون با ظرفیت 150 هزار تن کنسانتره مس با عیار 0.26؛ پروژه کارخانه هیپ‌لیچینگ مجتمع مس سونگون با هدف تولید 3000 تن مس کاتدی و طرح‌های تکمیل چرخه تولید در مجتمع مس سونگون با هدف تولید 100 هزار تن مس کاتدی در این مجتمع در حال انجام است.

گفتنی است، مجتمع مس سونگون در شهریورماه امسال با همت پرسنل زحمتکش موفق شد عملکردی درخشان و رکوردی تاریخی را در تولید کنسانتره مس به ثبت برساند به‌طوری‌که کارخانه تغلیظ مس سونگون در شهریورماه سال‌جاری موفق شد به رکورد تولید 31.701 تن کنسانتره دست یابد که 12.3 درصد از برنامه پیش‌بینی بالاتر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز