خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان خبر داد؛

اخذ موافقت اصولی از سازمان بورس جهت ورود هلدینگ افق به بازار سرمایه

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۹۷۳

محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اشاره به برنامه ورود شرکت به بازار سرمایه گفت: خوشبختانه موافقت اصولی از سازمان بورس و اوراق بهادار کشور جهت ورود هلدینگ به بازار سرمایه اخذ و مجمع فوق‌العاده در همین راستا جهت تصویب اساسنامه شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ،‌ مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اعلام این خبر، درباره مهم‌ترین اقدامات این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: خوشبختانه با اقدامات مؤثر انجام‌شده و با حمایت‌های موثر دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و مهندس ارجمندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سرچشمه و تلاش مضاعف پرسنل شرکت افق، اکثر شرکت‌های تابعه از رشد خوبی برخوردار بوده‌اند که با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته این روند مثبت در شش‌ماهه دوم سال 1399 نیز ادامه داشته است.

زینلی با بیان این‌که شرکت صنایع مس افق کرمان به‌عنوان یک هلدینگ بومی مستقر در حوزه مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک ظرفیت‌های فراوانی جهت انجام انواع امور خدماتی و درمانی، فنی و مهندسی، تولیدی و حمل‌ونقل جاده‌ای و ... را در قالب پنج شرکت ارفع سازان کرمان، راهوار مس، همگامان مس، حکیم مس و تولیدی شیمیایی هامون دارا می‌باشد، گفت: در حال حاضر قراردادهای تأمین قراضه مورد نیاز مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک، همچنین تأمین نیروی انسانی شرکت مس در مجموعه هلدینگ افق است.

مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با بیان این‌که ساماندهی جذب نیروی انسانی قراردادهای شرکت‌های تابعه از طریق اداره کار از ابتدای سال جاری تاکنون در دستور کار شرکت قرار گرفته است، اظهار داشت: تسویه بدهی‌های مالیاتی شرکت اصلی‌، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت جذب پروژه‌های جدید و انجام اقدامات لازم جهت برگزاری مصاحبه آزمون جذب 500 نفری از دیگر اقدامات مهم این شرکت طی 7 ماهه نخست سال جاری است.

به گفته زینلی برنامه‌ریزی جهت نوسازی ناوگان ماشین‌آلات، احداث دی کلینیک تخصصی در شهر مس سرچشمه، راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی در شهرستان‌های کرمان و شهربابک، راه‌اندازی پروژه تمیز‌کاری صنعتی با یخ خشک، عزم جدی جهت ورود به پروژه‌های صنعتی و معدنی جدید، برنامه‌ریزی برای اصلاح قراردادها و گرفتن تعدیل قراردادهای دوره‌ای با شرکت مس و راه‌اندازی کلینیک سلامت در رفسنجان از مهم‌ترین اقدامات این هلدینگ در خصوص افزایش بهره‌وری از شرکت‌های تابعه است.

مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اشاره به چالش‌های پیش روی شرکت برای توسعه گفت: قطعاً جهش نرخ ارز و عدم ثبات آن موجب بی‌ثباتی در قیمت مواد اولیه و افزایش هزینه‌های تولید و خسارت به پیمانکاران بخش خصوصی شده است.

به گفته زینلی تقویت دانش فنی، آموزش نیروی انسانی ماهر و کارآمد، به‌روز کردن تجهیزات تولید با دانش فنی روز، توسعه فرهنگ کارگروهی میان شرکت‌های داخلی، بومی کردن و پیاده‌سازی الگوی‌های موفق، ایجاد مهارت‌های رقابت در عرصه بین‌المللی و اشتغال‌زایی برای توسعه ملی می‌توان از سیاست‌ها و راهکارهای برای رفع چالش‌های پیش روی است.

وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات در حوزه افزایش دانش نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری اشاره کرد و گفت: نیازسنجی آموزشی و آموزش‌های تخصصی و فردی به‌صورت پیوسته و برنامه‌ریزی‌شده جهت افزایش توانایی و مهارت کارکنان شاغل جهت اجرای وظایف محول شده، افزایش خدمات رفاهی و فرهنگ مسئولیت‌پذیری در شرکت‌های تابعه و استخدام نیروهای متخصص و مولد در شرکت‌های تابعه از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت افق در راستای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی از ابتدای سال جاری تاکنون است.

زینلی در ادامه با اشاره به قراردادهای هلدینگ صنایع مس افق با مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین با توجه به یکی از فعالیت‌های شرکت که همانا تأمین نیروی انسانی متخصص است، گفت: این مهم در بخش قراردادهای دوره‌ای در شش‌ماهه دوم همانند گذشته از سوی ادارات کار شهرستان‌ها با محوریت خانواده محترم ایثارگران، بازنشستگان و سایرین انجام می‌پذیرد و همچنین در بخش تأمین نیرو نیازهای شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق آزمون‌های تخصصی مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز