خبرگزاری کار ایران

گهرزمین در آستانه شوکی دیگر

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۸۳

پس از حواشی عجیب و بسیاری که شرکت سنگ آهن گهرزمین در یک ماه گذشته به خود دیده و تغییراتی که در اعضای هیات مدیره و عزل و بازگشت جنجالی مدیرعامل رخ داده، حالا چند روزی است که زمزمه‌های تغییر دوباره پوریانی شنیده می‌شود و این زمزمه‌ها بر حجم ابهامات می‌افزاید.

ایلنا، نکته قابل تامل در این بین گزینه‌ای به نام ایمان عتیقی است، فردی که با وجود برخوردار نبودن از تجربه نه‌چندان‌ چشمگیر در این حوزه همواره سودای مدیرعاملی در سر داشته است.

او در مقطعی برای تحقق رویای دیرینه مدیریت، هزینه‌های زیادی به مردم سیرجان تحمیل کرد تا جایی که فضای شهرستان ماه‌ها برای رسیدن به مقاصد و اهداف جاه‌طلبانه طیف طرفدار او ملتهب شده بود. این التهاب تا آنجا پیش رفت که حواشی آن به انتخابات اخیر مجلس در سیرجان هم کشیده شد و پس از آن عتیقی از آماج حملات نخبگان شهرستان در محافل در امان نماند و کماکان در تیررس شدیدترین انتقادات قرار دارد.

در چنین شرایطی سهامداران و هیات مدیره گهرزمین باید پاسخگو باشند چگونه این گزینه را برای مدیریت شرکتی بزرگ که در جایگاه یکی از بنگاه‌های اقتصادی مطرح کشور قرار دارد، در نظر گرفته اند. آیا با انتخاب مدیری کم‌تجربه که در این سال‌ها جز سهم‌خواهی سیاسی، تیم‌سازی و حاشیه‌سازی برای مجموعه‌های دیگر دستاوردی نداشته است، دورنمای روشنی را برای گهرزمین ترسیم می‌کند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز