خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز سپاهان؛

حضور مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۳۵

معاون نیروی انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایلنا، روز جمعه، دوم آبان‌ماه، عباس اکبری، محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، به همراه ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی این شرکت، با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان با مجتبی لطفی، رئیس هیئت‌مدیره و محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

عباس اکبری و ایرج ترابی که به نمایندگی از سوی مهندس عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و همچنین کارکنان پرتلاش و خدوم این مجتمع عظیم صنعتی در باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان حضور داشتند، ضمن گرامیداشت و تبریک روز سپاهان، به مدیرعامل باشگاه طلایی‌پوشان، برای وی و خانوادۀ بزرگ سپاهان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند.

در این دیدار، مدیران ارشد فولاد مبارکه، توجه ویژۀ این شرکت به باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان را از اهمّ فعالیت‌های خود در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کردند و همچون گذشته، ادامۀ حمایت‌های همه‌جانبه از طلایی‌پوشان را در همۀ رشته‌های ورزشی و تمام فعالیت‌های باشگاه، از اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز