خبرگزاری کار ایران

با مشارکت دو شرکت فولاد خوزستان و فولاد اکسین 70 نفر زندانی غیر عمد آزاد شدند/ تجلیل رئیس دادگستری استان خوزستان و معاون سپاه استان از مدیرعامل شرکت فولاد اکسین

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۸۳

امروز چهارشنبه مورخ 30مهر ماه شرکت فولاد اکسین خوزستان با مشارکت شرکت فولاد خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی اقدام به آزادسازی تعداد ۷۰ نفر زندانی معسر غیر عمد نمود.

به گزارش ایلنا، امروز چهارشنبه مورخ 30مهر ماه شرکت فولاد اکسین خوزستان با مشارکت شرکت فولاد خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی اقدام به آزادسازی تعداد ۷۰ نفر زندانی معسر غیر عمد نمود.

لازم به ذکر است مبلغ اختصاص یافته جهت این اقدام بالغ بر سه میلیارد ریال از سوی فولاد اکسین بوده که با موافقت هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت در اختیار ستاد دیه استان خوزستان قرار گرفت.

حجت السلام مرادی، رییس دادگستری استان خوزستان در این مراسم بیان کرد: هر دو شرکت فولادی اکسین و خوزستان علاوه بر درخشش در تولید و رشد خوبی که داشته اند در مسئولیت های اجتماعی و امور اینچنینی پیشگام هستند.

همچنین سرهنگ حاجتی معاون هماهنگی سپاه پاسداران استان خوزستان از مدیران عامل دو شرکت که در امور خیر پیش قدم هستند تجلیل کرد با تقدیر از عملکرد دو شرکت در  امور عام المنفعه گفت: ای کاش در خوزستان ۱۰ تا مدیر از جنس مدیرعامل فولاد و فولاد اکسین داشتیم.  

 وی گفت این افراد بدلیل مشکلات مالی کوچک و غیر عمد درگیر زندان هستند و بسیاری از آنها افراد تکنسین و اهل فن هستند بدلیل بدهی و یا دیه غیر عمد گرفتار هستند.

مهندس محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان به عنوان حامی اصلی این برنامه گفت، شرکت فولاد خوزستان در راستای انجام تعهدات اجتماعی خود همواره این دسته برنامه انسان دوستانه را دستور کار خود دارد و از فولاد اکسین نیز که در این مراسم مشارکت داشته تقدیر نمود و همچنین اعلام آمادگی کرد که در ایام دهه فجر نسبت به آزاد سازی تعدادی دیگر از زندانیان جرایم غیر عمد اقدام نماید.

همچنین دکتر یارعلی زاده نایب رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین در این مراسم با بیان اینکه شرکت فولاد اکسین خوزستان یک شرکت ملی است که سهام دار آن میلیون ها نفر تحت پوشش تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند و در نهایت تلاش های این شرکت نفعش باید به همه برسد. وی  حرکت رو به رشد شرکت در مسیر تولید این امکان را ایجاد کرده که اکسین بیشتر از گذشته در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود در استان خوزستان فعال تر باشد، اظهار امیدواری کرد این روند تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است شرکت فولاد اکسین خوزستان از ابتدای سال ۱۳۹۹ با نگاه ویژه به مسئولیت های اجتماعی خود در این زمینه ایفای نقش کرد که از جمله می‌توان به اهدای هزار بسته معیشتی در نیمه اول امسال به ارزش ۲۵ ریال اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز