خبرگزاری کار ایران

توربو، پرتوان

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۸۰۵

جالب است بدانید انسان ها تا اواخر قرن نوزدهم، اغلب با آب سرد حمام می کردند و داشتن آب گرم و تجهیزات آن تنها در دسترس کسانی بود که شرایط مالی خوبی داشتند.

در ایران  در دهه 1340 شمسی، با تولید اولین آبگرمکن های مخزن دار ایستاده، سیر تکامل تولید آبگرمکن آغاز شد و بوتان، این شرکت ایرانی که بسیاری از ما با محصولات آن خاطره های  خوب و به یاد ماندنی داریم، توانست در چهار دهه اخیر، ضمن مشارکت فعال در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، راه اندازی آزمایشگاه تخصصی و فرهنگ سازی، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار داخل کشور عرضه نماید، به گونه ای که اروپایی های با کیفیت و چینی های ارزان قیمت، هیچ یک نتوانستند با کیفیت و قیمت آبگرمکن‌های بوتان رقابت کنند و وارد بازار ایران شوند.

در پی استقبال گسترده خانواده های ایرانی از آبگرمکن بوتان و به تبع آن درخواست کشورهای دیگر، صادرات برخی قطعات آبگرمکن به اروپا در دهه هفتاد خورشیدی توسط بوتان آغاز شد و با صادرات آبگرمکن هایی که در کارخانه ساوه تولید و در 14 کشور اروپایی به فروش می رفتند ادامه یافت؛ به گونه ای که سال هاست صادرات مستمر آبگرمکن های تولیدی گروه صنعتی بوتان به چهار قاره دنیا ادامه دارد.

امروز با سرمایه گذاری شرکت صنعتی بوتان و عرضه سری مدل های نسل صادراتی "توربو" در بازار داخل کشور، عرضه محصولات صادراتی با ویژگی های متمایز، به بازار داخل کشور نیز آغاز شده است.

مدل های توربو، پرتوان و دارای ابعاد بهینه برای استفاده مناسب مشتریان از فضای محل زندگی شان می باشد و تنوع این مدل ها به واسطه دارا بودن قطر دودکش 10 و 15، انعطاف و سهولت در نصب را برای مصرف کننده ها فراهم می کند.

از دیگر مزایای مدل های توربو، می توان به سهولت تنظیم همزمان شعله و دمای آب، در کنار قابلیت کارکرد با کمترین جریان آب برای تامین آب گرم مورد نیاز مشتریان اشاره کرد.

آبگرمکن های پرتوان توربو، ضمن دارا بودن ابعاد بهینه، امکان تامین فوری و نامحدود آب گرم را با کیفیت متمایز برای خانواده های ایرانی فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز