خبرگزاری کار ایران

صندوق بیمه اجتماعی و باغ موزه دفاع مقدس تفاهمنامه همکاری امضا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۵۴۳

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس پیرامون همکاری دو نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی، علی شیرکانی درحاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

 بر اساس توافقات صورت گرفته در این دیدار مقرر است که میان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر و باغ موزه دفاع مقدس تفاهمنامه‌ای پیرامون توسعه فرهنگ بیمه‌ای و فرهنگ ایثار و شهادت درمیان جامعه روستایی و عشایری کشور منعقد گردد.

استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت برگزاری رویدادهای مشترک صندوق و باغ موزه دفاع مقدس در روستاها و مناطق عشایری در راستای ترویج بیمه و فرهنگ ایثار، مستند سازی زندگی شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران روستایی و عشایری عضو صندوق جهت برگزاری یادواره گرامیداشت شهدای  روستایی و عشایری، برنامه‌ریزی مشترک جهت معرفی خدمات صندوق برای جامعه ایثارگر روستایی و عشایری از محورهای  اصلی این تفاهم‌نامه خواهد بود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در با حضور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های زیرمجموعه خود از جمله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  در باغ موزه دفاع مقدس درحال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز