خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی مطرح کرد؛

همچنان درحال جنگ در عرصه‌های مختلف هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۳۶۵

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی گفت: شاید ۸ سال دفاع مقدس تمام شده باشد، اما ما همچنان در حال جنگ در عرصه‌های مختلف هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی شیرکانی در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس گفت: قوام و بقای انقلاب ما مدیون هشت سال دفاع مقدس است و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند اندکی از دستاوردهای ایثارگران و مدافعان این جنگ تحمیلی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: بازدید از این نمایشگاه حال و هوای دفاع مقدسی دارد و ناخودآگاه انسان را به حال و هوای آن روزها سوق می‌دهد و احساس می‌کنیم که هنوز هم باورهای اصیل انقلاب در کشور ما جاری است. بنابراین هر زمان که به این باورها رجوع کنیم می‌توانیم موفق باشیم و به دستاوردهای بزرگی نیز دست یابیم.

شیرکانی تاکید کرد: درست است که جنگ و 8 سال دفاع مقدس تمام شده است، اما ما همچنان در حال جنگ درعرصه های مختلف هستیم. این جنگ ممکن است در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

وی بابیان اینکه فکر نمی‌کنم که هیچ کشوری به اندازه ما درجنگ باشد، افزود: می‌توانیم با اتکا به تجربه‌های  8 سال دفاع مقدس در این جنگ پیروز شویم و ملت ما دوباره به زودی طعم پیروزی را خواهد چشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز