خبرگزاری کار ایران

برگزاری کلینیک قیمت‌گذاری شاهین و کوییک اتوماتیک در سایپا

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۷۶۰

کلینیک قیمت‌گذاری دو محصول شاهین و کوییک اتوماتیک از مجموعه محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا، در این کلینیک که باحضور نمایندگان مرکز ملی رقابت، هیأت‌رئیسه اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل، نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مرکز مطالعات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه بازار، امور مشتریان و قیمت‌گذاری گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، درخصوص قیمت‌گذاری دو محصول شاهین و کوییک اتوماتیک، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این کلینیک، گزارشی از امکانات، آپشن‌ها و سطح فناوری به‌کار رفته در دو خودرو مذکور ارائه شد و قیمت تمام‌شده هریک از این امکانات، به‌صورت ارزی و ریالی محاسبه و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، وضعیت امکانات و خصوصیات دو محصول شاهین و کوییک اتوماتیک با خودروهای هم‌رده و رقبای موجود در بازار کشور مورد مقایسه قرار گرفت تا قیمت‌گذاری به‌صورت منصفانه و دقیق صورت گیرد.

همچنین اعضای حاضر در کلینیک، در جلسه‌ای خصوصی بدون حضور کارشناسان سایپا، تمامی موارد را مجدداً بررسی کردند تا در آینده قیمت نهایی هر دو خودرو تعیین و به گروه خودروسازی سایپا ابلاغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز