خبرگزاری کار ایران

در مجمع عمومی عادی سالانه صباتامین مطرح شد:

رشد 782 درصدی سود خالص صبا تامین

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۲۰۷

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین روز یکشنبه شانزدهم شهریورماه با 88.1 درصد کل اعضاء سهامداران در سالن تلاش برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شستا، ترکیب هیئت‌رئیسه مجمع صبا تامین از جناب آقای جلال بهارستان با عنوان رئیس جلسه، آقایان محمدحسین ملک و غلامعلی اکوان به‌عنوان ناظر، سرکار خانم نفیسه اصغر نیا به‌عنوان دبیر و با حضور نماینده سازمان بورس، نماینده سازمان حسابرسی و سهامداران به‌صورت حضوری و آنلاین در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تشکیل شد.

استماع گزارش هیئت‌مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1399/02/31 ، اتخاذ تصمیم در خصوص تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 1399/02/31 و تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1400/02/31، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار از موارد دستور جلسه ذکر شده بود.

در این جلسه محمدعلی شیرازی مدیرعامل شرکت صبا تامین با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت 99، درآمدهای عملیاتی  شرکت را بیش از 70 هزار میلیارد ریال عنوان کرد که رشد 256 درصدی نسبت به سال مالی گذشته نشان می‌دهد.

مدیرعامل صبا تامین همچنین با اشاره به سود خالص شرکت تصریح کرد:  سود خالص شرکت از 770 میلیارد ریال در سال مالی گذشته  به حدود 6800 میلیارد ریال در سال مالی منتهی به اردیبهشت 99 رسیده است که به حمدالله رشد 782 درصدی را در این بخش شاهد بودیم.

وی در ادامه با تشریح عملکرد صبا تامین در بازار سرمایه اضافه کرد: بازده پرتفوی بورسی صبا تامین در سال گذشته 533 درصد بوده درحالی‌که بازده شاخص بازار بورس در همین مدت 359 درصد بوده است که این موضوع برای یک شرکت سرمایه‌گذاری موفقیت به شمار می‌آید.

شیرازی همچنین وصول 93 درصدی مطالبات را از دیگر دستاوردهای صبا تامین در سال مالی گذشته عنوان کرد و افزود: سال گذشته 950 میلیارد از 1020 میلیارد تومان مطالبات را توانستیم وصول کنیم که این موضوع در صبا تامین کم‌سابقه بوده است.

مدیرعامل صبا تامین در ادامه به برنامه‌های آتی شرکت اشاره کرد و عرضه‌ شرکت‌های سنگ‌آهن مرکزی و سرمایه گذاری هامون شمال و افزایش سرمایه شرکت از 1500 به 4500 میلیارد را مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال آتی عنوان کرد.

در ادامه این جلسه و پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس قانونی محمدعلی شیرازی مدیرعامل صبا تامین به سؤالات شرکت‌کنندگان حضوری و غیرحضوری پاسخ گفت.

مجمع پس از پاسخ به سؤالات سهامداران صورت‌های مالی سال 99 را تصویب و مقرر نمود 466 تومان سود به ازای هر سهم جمعا به مبلغ 6.990 هزار میلیار تومان تقسیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز