خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس:

محرم فرصتی برای کسب معرفت

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۵۷۷

حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این‌که ماه محرم، فرصتی برای کسب معرفت واقعی از مکتب تشیع است، گفت: روابط‌عمومی شرکت مس درراستای بهره‌مندی حداکثری پرسنل شرکت از این ایام مسابقه کتابخوانی ویژه ماه محرم را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اهمیت شناخت فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) افزود: قیام عاشورا رویدادی بسیار عمیق در تاریخ شیعه است و از ابعاد مختلف دینی، تربیتی و اجتماعی و سیاسی برخوردار است که آگاهی و اشراف کامل بر آن‌ها برای شیعیان و محبین اهل بیت(ع) شایسته و بایسته است.

مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس تاکید کرد: از همین رو در کنار برپایی مجالس سوگواری سالار شهیدان و ذکر مصیبت و قرائت زیارت پرفیض عاشورا، کتاب جامع امام حسین (ع) به صورت الکترونیکی در آدرس WWW.NICICO.COM و همچنین ازطریق شبکه داخلی شرکت در اختیار همکاران قرار گرفته است تا ضمن مطالعه آن در مسابقه کتابخوانی ویژه ماه محرم شرکت کنند.

به گفته ضیغمی آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 26 شهریورماه است که برای برگزیدگان به قید قرعه جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است همکاران محترم می‌توانند پس از دریافت کتاب جامع امام حسین (ع) و سئوالات مسابقه تصویر پاسخ‌نامه خود را ازطریق پیام‌رسان واتساپ به شماره تماس 09193264668 ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز