خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین خبر داد:

رشد 115 درصدی سود خالص صنایع عمومی تامین نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۳۲

هاشمی گل سفیدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین (از شرکت های تابعه شستا) در مجمع عمومی سالیانه با اعلام فروش خالص 6800 میلیارد تومان در سال مالی 98 از رشد 115 درصدی سودخالص این شرکت خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنایع عمومی تامین، هاشمی گل سفیدی در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین با اشاره به بهره برداری از چند پروژه دامپروری جدید تا پایان سال جاری گفت: در حال حاضر سهم این هلدینگ از تولید شیر کشور 1.4 درصد است و با برنامه ریزی های انجام شده این تا 10 درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در سال 98  عملیات اجرایی احداث 6 پروژه دامداری و تولید شیرخشک صنعتی در استان‌های مستعد کشور در راستای تحقق هداف جهش تولید آغاز شد و با بهره برداری از این پروژه ها ظرفیت تولید روزانه شیر خام این هلدیگ به یک و نیم میلیون تن خواهد رسید.

مدیرعامل صنایع عمومی با اشاره به واردات 400 راس دام نژاد جرسی و اخذ مجوز واردات 4000 راس دیگر از این نژاد از انجام  اقدامات لازم در راستای تامین شاخص‌های کیفی تولید و همچنین دام های موردنیاز پروژه‌ها خبرداد.

هاشمی گل سفیدی با اشاره به رشد 60 درصدی فروش خالص هلدینگ نسبت به سال قبل گفت: در سال 98 فروش خالص شرکت 6800 میلیارد تومان بوده که منجر به رشد سود خالص 115 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 97 شده است.

براساس این گزارش، سرمایه هلدینگ صنایع عمومی تامین در سال 98 از 100 میلیارد ریال به 1230 میلیارد ریال افزایش یافته است.

براساس این گزارش (http://uupload.ir/files/va58_527.jpg)، افزایش سرمایه هلدینگ از 100 میلیارد ریال به 1230 میلیارد ریال و دستیابی به رشد 83 درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال گذشته، پذیرش شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در بازار فرابورس ایران و انجام اقدامات اولیه جهت ورود شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین به بازار سرمایه از دیگر اقدامات این هلدینگ در سال 98 به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز