خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مس از کارخانه آهک اهر بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۴۴

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه «رسول خدابخش»، فرماندار اهر و «احمد محرم‌زاده»، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز از طرح توسعه‌ای کارخانه آهک هیدراته اهر در منطقه آذربایجان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی، «بهروز رحمتی»، معاون توسعه و اکتشافات، «محراب احمدیان»، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس، «علی بیات‌ماکو»، مدیر مجتمع مس سونگون و «شهریار متوکل»، مدیر اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس، دکتر سعدمحمدی را همراهی می‌کردند.

در این بازدید سعدمحمدی ضمن ملاحظه روند پیشرفت طرح کارخانه آهک اهر، بر لزوم فراهم آوردن شرایط مورد نیاز جهت بهره‌برداری از این طرح در آبان‌ماه امسال تاکید کرد و تسریع در اجرای این پروژه توسعه‌ای را خواستار شد. در حاشیه این بازدید همچنین ضرورت توسعه اکتشافات در منطقه اهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل شرکت مس نسبت به افزایش ذخیره معدن مس مزرعه و بالا رفتن تولید این معدن در صورت مثبت بودن نتیجه مطالعات اکتشافی و فنی- اقتصادی ابراز امیدواری کرد. دکتر سعدمحمدی همچنین تاکید کرد که شرکت ملی صنایع مس ایران همواره بر اجرای تعهدات خود در زمینه مسئولیت اجتماعی ثابت‌قدم بوده است و این شرکت در منطقه اهر نیز مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل به اجرا درخواهد آورد.

گفتنی است کارخانه آهک هیدراته اهر یکی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس در منطقه آذربایجان است که با هدف تأمین آهک مورد نیاز معدن و کارخانجات تغلیظ مجتمع مس سونگون عملیات اجرایی آن آغاز شده است. با بهره‌برداری از این طرح که پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای تاکنون داشته است، روزانه 150 تن آهک تولید خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز