خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره انجمن ماشین سازان صنایع غذایی تاکید کرد:

پگاه پیشتاز در عبور از تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۰۸

مجتبی نائلی رئیس هیئت مدیره انجمن ماشین سازان صنایع غذایی ایران، بر نقش سازنده شرکت صنایع شیر ایران، در خودکفائی و عبور از تحریم ها، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ، در دیدار رئیس هیئت مدیره انجمن ماشین سازان صنایع غذایی ایران با مهرداد وخشور معاون فنی مهندسی شرکت صنایع شیر ایران، راه های توسعه تعامل اثر بخش انجمن و پگاه بررسی شد.

نائلی افزود: با توجه به چشم انداز و افق انجمن ماشین سازان صنایع غذایی ایران، ضروری است تا صنعتگران و تولید کنندگان صنایع غذایی به موازات توانایی‌های فنی به تقویت بخش‌های مختلف بپردازند.

رئیس هیئت مدیره انجمن ماشین سازان صنایع غذایی ایران، تاکید کرد: تولیدات فنی انجمن به دلیل نوع فناوری و کاربرد آن‌ها در حوزه صنایع غذایی شناخته شده است.

نائلی رفع بیکاری، فقر، معضلات اجتماعی، قطع وابستگی اقتصادی به نفت را از نتایج رونق تولیدات ملی دانست.

او بر حمایت همه جانبه انجمن از شرکت صنایع شیر ایران و همکاری مشترک در ساخت قطعات تاکید کرده، افزود: پگاه در خودکفایی ساخت قطعات و تجهیزات از شرکت‌های پیشتاز صنایع غذایی است.

مهرداد وخشور معاون فنی مهندسی و پروژه‌های شرکت صنایع شیر ایران، رفع و مقابله با تحریم‌ها و پیشگیری از آسیب های ناشی از آن و رفع توقف احتمالی دستگاه‌های تولیدی را از دستاوردهای عملیاتی و اجرایی معاونت فنی مهندسی شرکت‌ برشمرد.

مهرداد وخشور ضمن اشاره به توفیقات متخصصین و کارشناسان مجرب شرکت صنایع شیر ایران در ساخت قطعات و تجهیزات، خواستار توجه ویژه مسئولین به تولیدات داخلی کشور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز