خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک ملت در حاشیه بازدید از سایپا:

آمادگی بانک ملت جهت همکاری با سایپا/ همکاری با شرکت های قطعه ساز سایپا جهت تولید قطعات جدید

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۰۵

مدیرعامل بانک ملت گفت: اقدامات مناسبی در حوزه طراحی و توسعه محصول در سایپا انجام شده که باعث ایجاد شرایط بسیار خوبی در این گروه خودروسازی خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، مدیرعامل بانک ملت به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کرد.

در این بازدید محمد بیگدلی گفت: استراتژی قبلی گروه سایپا در حوزه تولید محصولات اقتصادی و ارزان قیمت بوده ولی با شرایط موجود و تغییر استراتژی این شرکت، شاهد تولید محصولات متنوعی در رده های مختلف خواهیم بود که به زودی وارد بازار خواهد شد و این اقدامات بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل بانک ملت گفت: این چنین اقداماتی در شرایط عادی جزو برنامه های معمول شرکت های تولیدی است ولی در شرایطی که کشور تحت تحریم و فشارهای شدید اقتصادی است و هیچ گونه همکاری های بین المللی انجام نمی شود انجام برنامه های نوآورانه و توسعه ای در حوزه تولید نشان از تخصص نیروها و توان مدیریتی بالا دارد که در سایپا در حال انجام است.

وی افزود: سایپا یکی از شرکت های بزرگ در حوزه اشتغال و تولید در کشور است که توانسته با شرایط موجود در این زمینه ها رشد کند و شرایطش روز به روز بهتر می شود، بر همین اساس به زودی سایپا در داخل کشور از جنبه های مختلف به خودروساز اول تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز