خبرگزاری کار ایران

متن پیام مدیرعامل فولادمبارکه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور

ایستادگی در خط مقدم جنگ تحمیل شده اقتصادی ادامه راه آزادگان سرافراز است

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۶۰۴

مدیرعامل فولادمبارکه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور گفت: بیست وششم مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز، پس از تحمل رنج و عذاب طاقت فرسای اسارت به آغوش میهن عزیزمان است.

آن دلاورمردان در حالی پا بر خاک خود نهادند که به نماد ایستادگی و مقاومت در برابر تمامی فشارها و عذابهای جسمی و روحی صدامیان مبدل شده و همچون همرزمان شهیدشان موجب سربلندی ایران عزیزمان گردیده بودند.

در حافظۀ مردم شریف ایران ثبت شده است که آنان با همان صلابت که رفته بودند به وطن بازگشتند و از همین روی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در وصف آنان فرمود: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی اند.»

به راستی چه کسی میتواند آنچه را که بر آن دلاورمردان در لحظه لحظۀ اسارت و دوری از خانواده و وطن گذشت درک کند؟

امروز و در ادامۀ مسیر آزادگی و استقلال، با وجود فشارهای بدخواهان و تحریم های ظالمانۀ دشمنان دیرینۀ این آب و خاک، بر ماست که در سنگر کار و تلاش به خاطر بیاوریم با صبر و استقامت و توکل بر خدای متعال است که میتوان راه پیروزی و رهایی از محدودیتها را تا رسیدن به قله های خودکفایی و اقتدار پیمود.

اینجانب ضمن عرض ارادت قلبی به ساحت خانوادۀ معزز ایثارگران و آزادگان، در برابر صبر و استقامت ایشان سر تعظیم فرود می آورم و با تکیه بر عزم آهنین کارکنان تلاشگر گروه بزرگ فولاد مبارکه از خداوند متعال میخواهم ما را در ادامۀ راه مقاومت که راه آزادگان سرافرازمان است یاری کند تا در خط مقدم جنگ تحمیل شدۀ اقتصادی بتوانیم بر سختی ها و مشکلات فائق آییم و امید و خودباوری را برای مردم عزیزمان به ارمغان آوریم، ان شاءالله.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز