خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون استخدامی شرکت دخانیات ایران در محل دانشگاه گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۲۳

آزمون استخدامی شرکت دخانیات ایران ویژه جذب نیرو در محل دانشگاه گیلان برگزار گردید

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، صبح جمعه آزمون استخدامی ویژه جذب نیروهای جوان بومی استان گیلان بصورت تامین نیروی انسانی روز مزد در مجتمع دخانیات گیلان با حضور ۱۳۰۴ نفر از داوطلبان جوان و تحصیلکرده گیلانی در مقاطع تحصیلی (دیپلم: 256 نفر/کاردانی: 332 نفر/کارشناسی: 716 نفر)در محل دانشگاه گیلان برگزار گردید.

به همت دکتر سیاوش افضلی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره و موافقت اعضای محترم هیات مدیره مجوز استخدام بیش از ۱۱۰ نفر از جوانان تحصیکرده گیلانی بصورت قرارداد موقت (روزمزد) در رشته های  تخصصی برق، مکانیک و تاسیسات مورد نیاز مجتمع دخانیات گیلان با هدف تقویت هر چه بیشتر بخش تولید صادر و بعد از آگهی های فراخوان عمومی در روزنامه های کثیر الانتشار استان گیلان با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان نسبت به برگزاری یک آزمون عادلانه در جهت استخدام نیرو اقدام شده است.

این آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی زیر نظر ناظران و با رعایت دقیق اصول برگزاری آزمون‌های استخدامی با توزیع ماسک رایگان به داوطلبان و تب سنجی در بدو ورود و همچنین ضدعفونی صندلی‌ها و محل‌های برگزاری در روز قبل از آزمون جهت رفع  دغدغه‌های بهداشتی و آرامش داوطلبان برای رقابت  سالم صورت پذیرفته است.

فرآیند اعلام نتایج، جذب، مصاحبه حضوری و گزینش افراد پذیرفته شده  در روزهای آینده انجام و افراد واجد شرایط ضمن عقد قراردارد موقت بصورت روزمزد، از ابتدای شهریور ماه ۹۹ در بخشهای مختلف تولیدی و صنعتی مجتمع گیلان شرکت دخانیات ایران مشغول به فعالیت میگردند.

این آزمون با هماهنگی استانداری گیلان، دانشگاه گیلان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حمایت موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شده است.

گفتنی است مجتمع دخانیات گیلان بعنوان یکی از ۷ مجتمع تولیدی شرکت دخانیات ایران و به عنوان بزرگترین مجتمع و تنها کارخانه عمل‌آوری توتون می باشد که خوراک مجتمع‌های تولیدی دیگر را در سرتاسر کشور تولید و توزیع کرده و از اهمیت بالایی برای شرکت دخانیات ایران برخوردار است و هم‌اکنون خطوط تولید این مجتمع در دو و سه شیفت کاری مشغول به فعالیت می باشد.

*تعداد ثبت نام شدگان آزمون به تفکیک رشته و گرایش

دیپلم:

رشته مکانیک گرایش مکانیک ۱۲۲ نفر

رشته برق گرایش الکترونیک ۱۳۴ نفر

کاردانی :

رشته مکانیک گرایش تاسیسات ۳۹ نفر

رشته مکانیک گرایش مکانیک ۹۰ نفر

رشته مکانیک گرایش ساخت_قطعات ۱۴ نفر

رشته برق گرایش الکترونیک ۵۲ نفر

رشته برق گرایش الکتروتکنیک ۱۳۲ نفر

رشته برق گرایش کنترل ۵ نفر

کارشناسی :

رشته برق گرایش کنترل ۱۲۴ نفر

رشته برق گرایش الکترونیک ۲۹۸ نفر

رشته مکانیک گرایش ساخت_تولید ۱۹۸ نفر

رشته مکانیک گرایش ساخت_قطعات ۹۶ نفر

تعداد کل ثبت نامی‌های آزمون: 1304 نفر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز