خبرگزاری کار ایران

معاون مالی گروه سایپا خبر داد:

سایپا و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند/ حمایت بانک تجارت از جهش تولید در سایپا

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۱۴

معاون مالی گروه خودروسازی سایپا از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بانک تجارت خبرداد و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف تزریق نقدینگی به خطوط تولید و کمک به صنایع قطعه‌سازی منعقد شده است.

به گزارش ایلنا از سایپا، محمد اسماعیلی‌فر گفت: این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از جریان تولید داخلی در صنعت خودرو و قطعه‌سازی میان شرکت سازه‌گستر سایپا و بانک تجارت منعقد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تفاهم‌نامه، اختصاص تسهیلات ریالی و ارزی و گشایش اعتبار اسنادی داخلی توسط بانک تجارت جهت کمک و حمایت از زنجیره تأمین گروه خودروسازی سایپا در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بانک تجارت نیز درباره این تفاهم نامه گفت: با توجه به ایجاد انضباط مالی در گروه خودروسازی سایپا، بانک تجارت آمادگی همکاری با این خودروساز کشور را دارد که امضای تفاهم نامه باعث تسریع در این خصوص خواهد شد.

رضا دولت آبادی نبود بدهی معوق و عدم وجود چک برگشتی در شبکه بانکی کشور را از جمله شاخص های بانک تجارت برای همکاری با گروه خودروسازی سایپا دانست و افزود: در کنار این موارد، شرکت سایپا با اصلاح ساختار مالی و دارایی‌ها از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت نیز خارج شده و در این شرایط همکاری بانک تجارت با سایپا می تواند نتایج خوبی را برای طرفین در بر داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز