خبرگزاری کار ایران

ابوالقاسم‌ شیرازی مطرح کرد؛

طراحی و تولید لباس فرم دانش‌آموزان یکسان‌سازی و نظام‌مند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۳۶

مراسم امضاء تفاهمنامه بین سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه پوشاک با حضور ابوالقاسم‌ شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران و باستانی رئیس سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا ، ابوالقاسم شیرازی با استقبال از انعقاد این تفاهمنامه اظهار داشت: لباس دانش‌آموزی بسیار مهم است و امروز کارکرد فرهنگی- اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه تا امروز بحث لباس دانش‌آموزی به نوعی رها بوده است و پیشتر از این بعضاً مدیران و اولیاى مدارس بودند که لباس‌ها را طراحی می‌کردند و حتی برخی از آنها در کار پوشاک و تولید آن دخالت می‌کردند و گاهى دیده مى شد که روپوش مدارس را جهت دوخت  سفارش می‌دهند.

رئیس اتحادیه پوشاک تهران افزود: در این میان گروهی از فعالان نیز که استانداردهای لازم را نداشتند و به تولیدکنندگان زیرپله‌ای شناخته می‌شدند نیز وارد بحث تولید شده بودند.

شیرازی گفت: با امضاء این تفاهمنامه روند تولید لباس دانش‌آموزان قانونمند و ساماندهى می‌شود و ضمن یکسان‌سازی قیمت در لباس‌ها بر طراحی و تولید آنها نیز نظارت خواهیم داشت و نظارت بر آنها افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: البته نباید فراموش کنیم که لباس فرم دانش‌آموزان علاوه بر یکدست بودن شاد و جذاب نیز باید باشد.

باستانی رئیس سازمان دانش‌آموزی نیست اظهار داشت: امیدوارم همکاری ما با اتحادیه پوشاک علاوه بر بحث لباس فرم در موارد دیگر هم گسترش پیدا کند. متاسفانه در 40 سال گذشته درباره لباس دانش‌آموزان کاملا سلیقه‌ای عمل می‌شد که امیدواریم با امضاء این تفاهمنامه و با حضور تولیدکنندگان معتبر به یک نظام‌مندی برسیم.

باستانی ادامه داد: همچنین ما به دنبال بحث یکسان‌سازی قیمت‌ها و نرخ به نفع دانش‌آموزان هستیم.

در ادامه این مراسم، تفاهمنامه بین ریاست دانش‌آموزی شهر تهران و اتحادیه پوشاک تهران امضاء شد. این تفاهمنامه برای سال تحصیلی 1399 تا 1400 است و قرار است در پی آن مدیریت همه‌جانبه و فراگیر بر حسن انجام کلیه امور مربوط به تولید و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان مدارس در تمامی نقاط شهر تهران با ارائه برنامه‌های عملیاتی و طرح‌های مدون انجام شود.
طراحی و تولید لباس فرم دانش‌آموزان یکسان‌سازی و نظام‌مند می‌شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز