خبرگزاری کار ایران

حضور هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین نمایشگاه فولاد، متالورژی و ریخته‌گری تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۹۲۵

هفدهمین نمایشگاه فولاد، متالورژی و ریخته گری تبریز با حضور شرکت های فولادی، معدنی، قطعه سازان و تامین کنندگان برگزار می شود و مجتمع فولاد صنعت بناب در قالب هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان و زنجیره فولادی از معدن تا محصول با شرکت های گسترش نوسازی صنایع و معادن ماهان سیرجان، شرکت احیاء استیل بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب، به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی خود می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از مجتمع فولاد صنعت بناب ، هفدهمین دوره این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز به مدت 3 روز طی 12 لغایت 15 مرداد برگزار می شود و بر این اساس روابط عمومی این هلدینگ  از عموم علاقمندان فعال در این حوزه جهت حضور و بازدید از غرفه این مجتمع دعوت به عمل می آورد.

 نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد گردید و علاقه مندان به بازدید از غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان / مجتمع فولاد صنعت بناب  می توانند از ساعت 16 تا 22 به محل این نمایشگاه مراجعه نمایند.

شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان یکی از هلدینگ های تخصصی متعلق به گروه مالی گردشگری است که با فلسـفه تجمیع و هم افزایی توان فنی، مهندسی و سرمایه ای به منظور کارآفرینی در سطح داخلی و بین المللی تأسیس شده است .این شرکت با بهره‌گیری از تجارب شرکت‌های معدنی و فولادی زیرمجموعه خود، ضمن توجه به رشد و سودآوری مطلوب باهدف ایجاد رضایت و خشنودی تمامی ذینفعان، تحقق چشم‌انداز خود و توسعه صنایع معدنی و فلزی کشور را نیز به شکلی جدی و هدفمند دنبال می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز