خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی هلدینگ صدرتامین با نمایندگان کارگران ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۳۷۵

نشست هم‌اندیشی محسن بیدی، مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین با جمعی از نمایندگان کارگران و مسئولین شرکت های تابعه ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین در این نشست با ابلاغ مراتب قدردانی غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل این هلدینگ به کارگران سختکوش ذوب آهن اصفهان، گفت: کارگران ذوب آهن اصفهان تاریخ سازانی هستند که با تلاش و کوشش ستودنی خود  تاریخ پر افتخار این مجموعه را رقم زده اند.

بیدی با اشاره به مشکلات معیشتی که برای مردم به وجود آمده است، گفت: در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم از طریق تعاونی‌های مصرف و مسکن علاوه بر اتخاذ راهکارهای مناسب برای خدمات رسانی گسترده به همکاران، نسبت به تامین مسکن ارزان قیمت برای آن ها برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

 وی با بیان این که باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به عنوان نماینده خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در عرصه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی حضور دارد، تاکید کرد: باید با تعاملات مستمر و برنامه‌ های مدون و  بلندمدت فرهنگ‌سازی شود تا کارگران ذوب آهن اصفهان به عنوان هوادار به این باشگاه تعلق خاطر بیشتری داشته باشند.

 مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین به قابلیت های گوناگون تولیدی در زیرمجموعه این هلدینگ اشاره کرد و افزود: شرکت‌ تعاونی های مصرف و مسکن در راستای ارائه خدمات گسترده و ارزان قیمت تر باید از این قابلیت‌ها بهره گیری کنند.

باجلان، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان ذوب آهن اصفهان نیز در این جلسه گفت: بهترین روش برای صاحب مسکن شدن مردم از طریق شرکت تعاونی های مسکن است چرا که این تعاونی ها خانه های ساخته شده را با قیمت تمام شده به مردم عرضه می کنند.

 کامران شیرزادی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز گفت: باشگاه ذوب‌آهن عضو جدایی ناپذیر از مجموعه ذوب آهن  اصفهان است و همه در این باشگاه در تلاش هستند برای همکاران خود در ذوب آهن اصفهان نمایندگان شایسته‌ای باشند.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان کارگران و شرکت های تابعه ذوب آهن اصفهان نیز دیدگاه ها و ایده های خود را برای هم افزایی و همسویی مجموعه صدر تامین بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز