خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پگاه آذربایجان شرقی:

توجه به صادرات لبنیات در توسعه صنعت استان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۳۸

نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با حضور استاندار آذربایجان شرقی، در اتاق بازرگانی صنایع و معادن تبریز، برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، محمدرضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی، در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان از اقدامات کارآفرینان، صنعتگران و فعالان بخش خصوصی در حل مشکلات اقتصادی تقدیر کرد .

محمد رضا پور محمدی تصریح کرد : مجموعه مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی همراه با فعالان اقتصادی ، در جهت پیشبرد و توسعه صنایع و گرفتن موافقت های اصولی و تسهیلات تلاش می‌کنند و قطعاً همراهی و هم‌فکری در این حوزه ، رمز عبور از شرایط کنونی است .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیامدهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و کرونا ، افزود : مسایل پیش روی صنعت در حوزه قوانین و مقررات ، نیازمند پیگیری جدی از سوی دولت و مجلس است و در بخش تصمیمات داخلی استان ، دستگاه‌های اجرایی آماده مساعدت در جهت توسعه صنایع هستند .

در این نشست ، کریم محمود شایان مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت و دستاوردهای شرکت ، توجه به امر صادرات فرآورده های لبنی را در توسعه صنعت دامپروری استان ضروری دانسته ، خواستار رایزنی در تسریع صدور مجوز صادرات شیر خشک شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز