خبرگزاری کار ایران

حمایت قاطع شستا از طرح‌های توسعه‌ای گروه صنعتی بارز

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۲۱۶

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از حمایت قاطع شستا از طرح­ های توسعه ای گروه صنعتی بارز و از جمله طرح توسعه ای لاستیک سیرجان خبر داد و گفت: مصوبه طرح توسعه لاستیک سیرجان تا 15 مردادماه به گروه صنعتی بارز ابلاغ می شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز محمد رضوانی­ فر در جریان بازدید از کارخانه بارز کرمان گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حوزه انرژی­ های نو و تجدیدپذیر پروژه‌­های متعددی از جمله پروژه نیروگاه بادی خراسان جنوبی را در مرحله تحویل و دو پروژه نیروگاه خورشیدی را در دست مطالعه دارد که استراتژی شستا در این حوزه کمک کننده به شرکت­ های زیرمجموعه در تامین انرژی است و این امر با ایجاد هلدینگ انرژی میسر شده است.

وی تصریح کرد: اوج بالندگی یک مجموعه صنعتی این است که مجموعه­ ای مانند خودش را ایجاد کند که گروه صنعتی بارز با ایجاد لاستیک بارز کردستان به این بالندگی دست یافته است. رضوانی فر گفت: شرکت بارز کردستان مولود مطهر و خوش یمن لاستیک بارز کرمان است.

مدیرعامل شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه گروه صنعتی بارز یک شرکت بالنده، رو به رشد و با سبک مدیریت نوین است، گفت: تامین شش ماه آینده مواد اولیه در کارخانه های بارز نشان از تدبیر و توانمندی گروه صنعتی بارز دارد.

رضوانی فر بیان کرد: گروه صنعتی بارز از پیشگامان تعامل با شرکت ­های زیرمجموعه شستا در راستای هم افزایی و ایجاد رابطه برد برد است.

مدیرعامل شستا از مدیریت و کارکنان گروه صنعتی بارز به سبب ارائه کارنامه قابل قبول در سال 1398 تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز