خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر صمت از گروه خودروسازی سایپا

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۲۳

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت باحضور در گروه خودروسازی سایپا از توانمندی‌ها و دستاوردهای این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت خودرو و آماده‌سازی خطوط تولید محصولات جدید بازدید کرد.

به گزارش ایلنا مهدی صادقی نیارکی در بازدید از شرکت‌های سایپا و پارس‌خودرو و همچنین مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا که با حضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد و معاونان این گروه برگزار شد، ضمن بررسی مراحل آماده‌سازی و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات جدید سایپا شامل S200 و Q200 در شرکت پارس‌خودرو، در جریان دستاوردها و نوآوری‌های این گروه در طراحی و ساخت محصولات و پلت‌فرم‌های جدید خودرویی قرار گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از پارس‌خودرو گفت: ظرفیت هایی که در پارس خودرو وجود دارد بسیار کاربردی و درخور توجه است.

صادقی نیارکی ادامه داد: با توجه به مسیر جهش تولید که در سال جاری چراغ راه صنایع کشور است، افزایش تولید و گسترش سبد محصولات در صنعت خودرو کشور از اهمیت بالایی برخودار است که این مهم بدون شناخت و استفاده مفید از توانمندی های داخلی میسر نمی شود.

وی افزود: فعالیت هایی که در جهت رشد تولید در شرکت پارس‌خودرو انجام شده به زودی به بار خواهد نشست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، پروژه‌های مختلف طراحی و ساخت محصولات جدید مبتنی بر پلت‌فرم SP100، برنامه عرضه 8 محصول جدید در سال جاری و دو سال آینده، مراحل طراحی مدل‌های مختلف فیس‌لیفت محصولات و آزمایشگاه‌های تست فنی خودرو در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید همچنین برنامه تولید محصولات جدید سایپا در سال جاری و ظرفیت خطوط تولید با محوریت اجرای طرح‌های مختلف فروش خودرو مبتنی بر برنامه تولید و عرضه خودروهای مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی اقدامات گروه خودروسازی سایپا در زمینه توسعه و تعمیق داخلی‌سازی قطعات خودرو و همکاری با

شرکت‌های دانش‌بنیان و قطعه‌سازان داخلی در زمینه رشد تولید محصولات از دیگر مواردی بود که در این بازدید صورت گرفت.

بازدید معاون وزیر صمت از گروه خودروسازی سایپا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز