خبرگزاری کار ایران

غریب پور با اشاره به مسیر تحقق شعار جهش تولید، خبر داد:

برنامه اعطای یارانه سود تسهیلات به خریداران ماشین‌آلات معدنی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۸۴۷

خداداد غریب پور خبر داد که ایمیدرو به خریداران ماشین آلات معدنی ساخت داخل، یارانه سود تسهیلات اعطا می کند.

به گزارش ایلنا، رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: مقرر شده با هدف توسعه ساخت داخل و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، تا 4 درصد از سود تسهیلات را به صورت یارانه در اختیار معدنکارانی که به این شیوه اقدام می کنند،‌ یارانه پرداخت کند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، با اشاره به سیاست های ایمیدرو در تقویت تولیدات داخلی، اظهار کرد: مجموعه این اقدامات سبب تحقق شعار "جهش تولید" می شود.

وی تصریح کرد: پیش از این، ایمیدرو با پیشنهاد صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مبنی بر حمایت از سازندگان ماشین آلات معدنی،‌ موافقت کرده بود و به تازگی مصوبه هیات عامل ایمیدرو در این باره نیز صادر شده است.

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، به عنوان یکی از زیرمجموعه های ایمیدرو فعالیت می کند. عملکرد این نهاد پشتیبان معادن بخش خصوصی،‌ طی دو سال گذشته، برابر با 16 سال پیش از آن بود. خدمات ارایه شده این صندوق بیمه عمدتا بر مناطق کم برخودار کشور متمرکز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز