خبرگزاری کار ایران

در راستای کسب دستاورد در حوزه صادرات رخ داد:

تقدیر مدیر بانک توسعه صادرات از مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۱۹۵

مدیر شعب بانک توسعه صادرات استان آذربایجان غربی ، از عملکرد و دستاوردهای سید فضل اله قریشی در حوزه صادرات تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، حسین آتش پیکر مدیر شعب بانک توسعه صادرات استان ، با اهدای لوح سپاس به سید فضل اله قریشی مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی ، از عملکرد و دستاورد شرکت در حوزه صادرات تقدیر کرد.

در این دیدار که روز دوشنبه ۹ تیر ، در محل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی صورت گرفت، سید فضل اله قریشی گزارشی از اقدامات و دستاوردهای شرکت در بخش تولید ، فروش و صادرات را ارائه کرد.

مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی از برنامه های این شرکت در راستای جهش تولید خبر داد.

سید فضل اله قریشی، افزایش ارزش سبد فروش ، تمرکز بر تولید محصولات جدید ، توسعه فروش و بهبود مستمر ‌کیفیت را از مهمترین اهداف پیش روی شرکت برشمرد و تاکید کرد : برای تحقق این اهداف بسیار مصمم هستیم.

حسین آتش پیکر ️مدیر شعب بانک توسعه صادرات استان نیز ، از کسب عنوان واحد نمونه صادرات سال ۱۳۹۸ توسط پگاه آذربایجان غربی ، تقدیر کرد.

حسین آتش پیکر تصریح کرد : بانک توسعه صادرات با اعطای تسهیلات به تولید کنندگان نشان داد که همواره حامی تولید در کشور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز