خبرگزاری کار ایران

با هدف آشنایی با ظرفیتها و توانمندیهای تولید صنایع شیر ایران رخ داد:

بازدید معاون فنی و حسابرسی دیوان محاسبات کشور از پگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۲۶

کیومرث مرادی معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی شرکت صنایع شیر ایران ، کیومرث مرادی معاون فنی و حسابرسی دیوان محاسبات کشور بهمراه جمعی از مدیران این سازمان ، از بخشهای مختلف شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بازدید کرد.

در جریان این بازدید که صبح امروز یکشنبه ۸ تیر انجام شد، عبد اله قدوسی مدیر عامل و کریم نژاد مدیر حوزه مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران و سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران ، بازدید کنندگان را همراهی کردند.

در این بازدید ، علاوه بر بررسی موضوعات مرتبط با تولید، ظرفیتهای پگاه تهران در تولید محصولات جدید نیز مورد توجه قرار گرفت.

در برنامه بازدید از پگاه تهران، محمد علی اعوانی حسابرس کل هیئت حسابرسی امور اجتماعی و مسعود نوالهی سرپرست گروه حسابرسی امور اجتماعی دیوان محاسبات کشور نیز حضور داشتند.

گفتنی است در این برنامه مجموعه کارخانه ها ، مرکز دریافت و جمع آوری شیر خام ، امکانات و تجهیزات به روز آزمایشگاه‌ها و مرکز تحقیق و توسعه پگاه تهران بازدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز