خبرگزاری کار ایران

با توافق سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان و شرکت فولادمبارکه انجام شد؛

صدور ۷ فقره پروانه اکتشاف برای فولادمبارکه / اکتشاف ۱۴۰ کیلومتر مربع معدن توسط فولادمبارکه

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۰۷

طی مراسمی با حضور ایرج موفق و حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه آغاز بکار نمادین اجرای پهنه های اکتشافی در راستای تامین مواد اولیه صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، حمیدرضاعظیمیان عنوان کرد: متاسفانه با وارد شدن بخش معدن به فولاد اختلالاتی در زنجیره تکمیل مواد معدنی فولادسازها به وجود آمد که همین ایجاد خلل در تامین مواد اولیه فولادسازها شامل کنسانتره و سنگ آهن موجب شد تا فولادسازها در پی رفع نیاز خود باشند، لذا به سمت تامین مواد اولیه در بخش معدن رفتیم و در این ارتباط از اداره صمت استان اصفهان کمک خواستیم که خوشبختانه امروز ۷ منطقه را به مساحت ۱۴۰ کیلومتر مربع در اختیار ما گذاشتند که در مهلت قانونی نسبت به اکتشاف اولیه اقدام کنیم. حتما اگر در این مناطق، نشانه های امیدبخش و خوبی پیدا شد، برای ادامه مسیر مصمم تر میشویم تا به بهره‌برداری کامل برسانیم.

وی ادامه داد: اتفاق خوب دیگری هم که امروز در سازمان صمت استان با حضور دکتر موفق رقم خورد ، توافق ساخت کارخانه کنسانتره در شمال اصفهان است تا سنگ آهنی که فولادمبارکه استخراج می‌کند با ارزش افزوده بیشتری در استان مصرف گردد.  این اتفاق برای معادن کوچک تاثیرگذار است چراکه از ظرفیت کنسانتره سازی استفاده می کنند و با تبدیل سنگ به کنسانتره ارزش افزوده بیشتری برای معادن کوچک بخش خصوصی بدست می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز