خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

دولت، مدرس خیابانی را به عنوان نامزد وزارت صمت به مجلس معرفی کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۶۸

ابراهیم درستی امیدوار است که دولت، مدرس خیابانی را به عنوان نامزد وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کند و نمایندگان مجلس نیز به ایشان رأی بالایی بدهند.

 ابراهیم درستی نماینده وزیر صنعت معدن و تجارت در اصناف کشور و عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه لازم است بین دولت و اصناف همیشه ارتباط خوبی باشد، گفت: یکی از مراکز و نقاطی که با اصناف همیشه رابطه دارد وزارت صنعت، معدن و تجارت است و فردی که به عنوان وزیر آینده برای این وزارتخانه معرفی می‌شود، باید کسی باشد که بتواند این ارتباط با حفظ و تقویت کند.

درستی افزود: مدرس خیابانی در طی مدتی که به عنوان سرپرست در وزارتخانه صمت فعالیت کرده عملکرد خوبی دارد و من اگر جای دولت بودم همه تلاش خود را می‌کرد تا ایشان را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کنم و از ایشان نیز می‌خواستم که به فعالیت خود ادامه بدهد.

وی ادامه داد: مدرس خیابانی نسبت به شرایط موجود تصمیمات درست و خوبی گرفته است و فردی است که از سال 82 در مباحثی همچون تنظیم بازار حضور داشته و تجربه خوبی دارد و این مسئله در کنار جوانی و انرژی او یک امتیاز مثبت تلقی می‌شود.

درستی ادامه داد: مدرس خیابانی در شرایطی این مسئولیت را قبول کرد که بسیاری از مشکلاتی همچون افزایش قیمت دلار، گسترش ویروس کرونا و... خارج از اراده وی بر بازار و صنعت و تجارت کشور تحمیل شد.

درستی که در طول مدیریت چهار وزیر در وزارت صمت به عنوان نماینده وزارتخانه در اتاق اصناف حضور داشته، افزود: من با وزرای مختلف و با دیدگاه‌های متفاوت کار کردم و امروز پذیرش مسئولیت برای کسانی که بخواهند کار کنند واقعا سخت است و به نظرم اینکه مدرس خیابانی در این دوران چنین مسئولیتی را پذیرفته نشان از شهامت وی دارد و باید از او حمایت کرد.

وی ادامه داد: به صورت کلی حدود کمتر از یک سال از عملکرد دولت فعلی باقی مانده و قطعا چند ماه از این میزان صرف انتخابات آینده خواهد شد و نمایندگان مجلس باید کمک کنند تا طی این مدت دولت بتواند به وظایف خود عمل کند و ما امیدواریم که دولت، مدرس خیابانی را به عنوان نامزد وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کند و نمایندگان مجلس نیز به ایشان رأی بالایی بدهند.

وی ادامه داد: ما در صنف تابع قانونیم و هر کسی که از مجلس رأی اعتماد بگیرد ما از او حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز