خبرگزاری کار ایران

بازدید نماینده مجلس از شرکت ورق خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۴۳

همزمان با نخستین روز از هفتــۀ صنعت و معدن، حـجت الاسـلام و المسلمـین جعفری، نمایندۀ مردم شریف شهرستان بروجن، از خطوط تولید و پشتیبانی شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفتوگو کرد.

به گزراش ایلنا، در این بازدید، اصغر اسماعیلی مدیرعامل شرکت ضمن خیرمقدم به میهمانان در خصوص فعالیت‌های کاری، مأموریت و چشمانداز شرکت در شرایط خاص کنونی، میزان و تنوع تولید، تأمین بازارهای داخلی و صادرات، تعهدات مرتبط با خودروسازان داخلی و سهم شرکت در قطع وابستگی صنایع خودروسازی و لوازم خانگی به خارج از کشور مطالبی ارائه کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، توسعه های زیر سقف شرکت در سال جهش تولید اجرا و شرایط تأمین حداکثری نیازهای خودروسازان به ورق رویه و همچنین زمینۀ خودکفایی در صنعت خودروسازی کشور فراهم گردد. در ادامۀ این بازدید جعفری ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و دیدار با مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی با بخش تولید و صنعت و اصلاح قوانین و آئین نامه های مربوطه، شاهد رفع موانع تولید، توسعۀ فناوری و استفادۀ حداکثری از توانایی ها و ظرفیت های موجود در کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز