خبرگزاری کار ایران

مهدی رضایی خبر داد:

بورسی شدن فیرمکو در سال 99 رخ می‌دهد/ بهبود وضعیت فیرمکو محصول حمایت و گره‌گشایی شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۴۰

مدیرعامل شرکت فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: در سال 99 بورسی می‌شویم. حسن بورس این است که به شفاف‌سازی حداکثری کمک می کند و این اتفاق در فیرمکو رخ داده است.

به گزارش ایلنا، مهدی رضایی مدیرعامل فیرمکو  از شرکت‌های زیر مجموعه شستا و تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی   در خصوص ورود شرکت فیرمکو به بازار سرمایه گفت: ورود به بازار سرمایه الزاماتی می‌خواهد که عمدتا شرکت‌هایی که ریسک کمتری داشته باشند و حداقل طی سه سال اخیر صورتهای مالی بهتری داشته باشند و تضمین را به سازمان بورس بدهند که از لحاظ ثبات در وضعیت پایداری قرار دارند. با توجه به حساسیت‌های سازمان بورس، امروز شرکت فیرمکو توانسته است موافقت فرابورس برای بورسی شدن را اخذ کند. اکنون اساسنامه فیرمکو مطابق با اساسنامه مورد قبول سازمان بورس تغییر کرده است.

وی در ادامه افزود: امیدنامه را تنظیم کرده‌ایم. مراحل دیگر اداری‌اش نیز در حال انجام است. مجامع مربوطه لازم هم برگزار شده است و بعد از مجمع عمومی سال مالی 98 به صورت جدی پیگیری می‌شود که فیرمکو وارد بورس بشود.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا بورسی شدن فیرمکو در سال 99 رخ می‌دهد؟ گفت: بله، در سال 99 این اتفاق رخ خواهد داد. حسن بورس این است که به شفاف‌سازی حداکثری کمک می کند و این اتفاق در فیرمکو رخ داده است.

مدیرعامل فیرمکو در ادامه با اشاره به سیاست‌هایس کلی شستا در یک سال اخیر در خصوص ساماندهی شرکت‌ها گفت: یکی از نقاط درخشان در کارنامه عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری صنایع تامین اجتماعی در یک سال اخیر برنامه‌ریزی صحیح برای ساماندهی وضعیت شرکت‌های تابعه  بود. که این امر خود مرهون توجه و نگاه ویژه آقای رضوانی فر به عنوان مدیرعامل  این مجموعه عظیم اقتصادی است.

 وی در ادامه افزود: در اینجا جا دارد از عزیزانی که به فیرمکو نگاه ویژه داشتند و کمک و حمایت کردند تشکر کنم. به خصوص از مدیرعامل محترم شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی، جناب آقای دکتر علامه‌راد که شخصاً نگاه ویژه‌ای به فیرمکو دارند و در راستای ورود این شرکت به بازار سرمایه بسیار حمایت کردند. تیم همکاران ایشان هم به همین شکل با شرکت فیرمکو همکاری و مساعدت کامل داشتند. وقتی مدیران بالادستی ما نگاه ویژه دارند و دغدغه روزانه‌شان رفع موانع و گره‌ها است، پیشنهادهای خیلی خوب هم ارائه می کنند..

رضایی همچنین گفت: همچنین لازم است از  تلاش همکاران  در شرکت فیرمکو که  نهایت همکاری و همدلی را برای بهبود وضعیت شرکت داشته‌اند. امیدوارم که با تلاش بیشتر، شرایط بهتر از قبل هم بشود. با بورسی شدن به تامین مالی شرکت کمک بسیاری خواهد شد. قطعا سال 99 سال خوبی برای شرکت فیرمکو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز