خبرگزاری کار ایران

در نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن و مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان عنوان شد :

رسانه ملی با تمام قوا از تولید کنندگان و صنایع کشور حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۷۵۷

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه تنی چند از مسئولین روابط عمومی این شرکت طی نشستی تعاملی با بهرام عبدالحسینی مدیرکل و مسئولین صدا و سیمای مرکز اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این دیدار با اشاره به سال جهش تولید گفت: صدا وسیما به عنوان رسانه ملی در کنار صنایع است و ذوب آهن اصفهان نیز از این بستر سازنده بهره مند است.

وی افزود: صدا وسیما چالش های صنایع و مشکلات آنها را به خوبی بیان می کند و در بسیاری موارد بیان این چالش ها منجر به اقدامات خوب و اثرگذاری از سوی مسئولین می شود . از این رسانه انتظار می رود که فعالیت های خوب و دستاوردهای مهم صنایع را که می تواند برای جامعه ایجاد امید و نشاط نماید نیز بیش از گذشته برجسته تر نماید .

یزدی زاده با اشاره به فرایند سخت و پیچیده راه اندازی واحد تولید ریل در ذوب آهن و اهمیت تولید این محصول استراتژیک برای کشور گفت: این دستاورد بزرگ باید به خوبی برای افکار عمومی تشریح شود تا جامعه بداند در شرایط سخت تحریم‌ها، صنایع کشور همچنان پویا هستند و با تکیه بر دانش و توان دخلی، دستاوردهای مهمی حاصل می کنند.

مدیرکل  صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز با اشاره به همکاری و تعامل گسترده این سازمان با ذوب آهن اصفهان به ویژه در سال های اخیر گفت : در سال جاری تولید اهمیت دوچندانی برای کشور دارد و رسانه ملی با تمام قوا از تولید کنندگان و صنایع کشور حمایت می کند.

وی افزود : بیان دستاوردهای صنعتی به شیوه های متنوع در دستور کار صداوسیما قرار دارد و در این راستا با همکاری واحد های روابط عمومی صنایع ، می توانیم برنامه های لازم را برای معرفی این دستاوردها انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز