خبرگزاری کار ایران

نماینده دادستانی کل کشور اعلام کرد:

مهر تایید نهادهای نظارتی بر فرآیند قرعه کشی محصولات ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۲۷۸

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در حوزه معاونت قضایی تصریح کرد:‌ قرعه‌کشی محصولات خودروسازان با حضور نهادهای نظارتی انجام شده و صحت و سلامت کامل این فرآیند مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، قاضی اکبر بابایی شکیب، از ناظران فرآیند قرعه کشی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ، عنوان کرد: برای تایید صحت فرآیند قرعه کشی، در کنار سایر نهادهای نظارتی حضور داشتیم و نحوه انجام قرعه کشی و مراحل اجرای آن را صحه گذاری کردیم.

وی که به عنوان نماینده دادستانی کل کشور در دو مرحله قرعه کشی فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله حضور داشت، با اشاره به اینکه فرآیند بررسی صحت اطلاعات دریافت شده از سوی ثبت نام کنندگان به وسیله سایت امتا که مورد تایید وزارت صمت و شرکت های خودروسازی است صورت گرفته بود، افزود: درحال راستی آزمایی در خصوص برندگان قرعه کشی هستیم.

قاضی بابایی شکیب تصریح کرد:‌ صحت فرآیند قرعه کشی در دو مرحله آزمایشی و اصلی فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله خودروسازان مورد تایید قرار گرفته و این به معنای عدم دخل و تصرف در قرعه کشی و اجرای آن در نهایت صحت و سلامت بوده است.

وی ادامه داد: نظارت بر قرعه کشی با دقت بالایی صورت گرفته است، به گونه‌ای که وزن گویه های قرعه کشی نیز کنترل شد تا از نبود زمینه بروز خطا اطمینان حاصل کنیم.

این مقام قضایی با اشاره به حجم بالای تقاضای خودرو از سوی مردم که منجر به انجام اقداماتی مانند قرعه کشی شده است، اظهار کرد: خودروسازان باید به فکر باشند تا میزان تولیدات خود را با توجه به حجم تقاضای مردم افزایش داده و متعاقب آن عرضه را افزایش دهند. به این ترتیب نیازی به انجام فرآیندهایی مانند قرعه کشی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز