خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

فولاد مبارکه یک شرکت سرآمد است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۱۸

کامران کلانی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه شرکت سرآمدی است که در حوزه‌های اشتغال و نیروی انسانی نیز موفق عمل کرده گفت: فولادمبارکه از ابتدا تاکنون به صورت فرایندی به انجام امور خود می‌پردازد و در حوزه اشتغال و کارآفرینی توانسته با نوآوری و استقرار سیستم ها به ارتقاء بخش روابط کار و نیز سطح روابط فیمابین خود با این اداره کمک می نماید.

به گزارش ایلنا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در ادامه افزود: در حوزه کارآفرینی با تشکیل اتاق فکر میتوان به دستاوردهای جدیدی نائل شد، همانگونه که فولاد مبارکه تاکنون در بسیاری از حوزه‌ها پیش قدم بوده است می تواند با ظرفیت علمی و تجربی که در اختیار دارد در این زمینه نیز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را یاریگر باشد.

وی در ادامه گفت: ریل گذاری اشتغال باید صورت گیرد و فولاد مبارکه همانگونه که به موضوع اشتغال توجه ویژه‌ای دارد می‌تواند در این خصوص نیز راهگشا باشد.

 کلانی افزود: فولاد مبارکه در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد است. در فرایندهای سیستمی و توجه به نیروی انسانی همواره درست عمل کرده به خوبی می‌توان به عنوان یک الگوی مطرح از آن یاد کرد.

در این دیدار که در دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد، معاون نیروی انسانی، مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه به تبادل نظر پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز