خبرگزاری کار ایران

دکتر افضلی در جلسه شورای مدیران تأکید کرد:

با ایمان، استقامت و مقتدرانه در جهت احیاء شرکت دخانیات ایران حرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۱۶

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات اظهار داشت: مسیر حرکت شرکت دخانیات، درست و منطقی ترسیم شده است و امروز تلاش می‌گردد، تصمیمات بر اساس بررسی‌های دقیق و کارشناسی گرفته شود و قطعا نتایج دستاوردهای مثبت آن نیز در آینده ی نزدیک مشاهده خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر افضلی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره در جلسه روز یکشنبه مورخ ۹۹/۳/۲۵ شورای مدیران در جمع اعضاء هیأت مدیره، مشاورین، معاونین و مدیران ارشد گفت: منفعت شرکت دخانیات ایران باید در تمامی سطوح و ارکان در اولویت نخست قرار داشته باشد. باید برای بقاء و ماندن در فضای کسب و کار پر رقابت و پیچیده کنونی، هوشمندانه و حرفه ای با مسائل پیرامونی برخورد کنیم و با روحیه جنگندگی، استقامت و شجاعت برای آینده ی بهتر گام برداریم.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره افزود : در شرایط کنونی توانسته‌ایم با کسب اطلاعات و آنالیز وضعیت تغییرات شرکت های فعال، کاملاً بر بازار مسلط و مسلح باشیم و دیگر تصمیم گیری های کلان هیجانی و بدون قاعده نخواهد بود.

دکتر افضلی افزود: مسیر حرکت شرکت دخانیات، درست و منطقی ترسیم شده است و امروز تلاش می گردد، تصمیمات بر اساس بررسی های دقیق و کارشناسی گرفته شود و قطعا نتایج دستاوردهای مثبت آن نیز در آینده ی نزدیک مشاهده خواهد شد.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره تصریح کرد : یک شرکت با توان رقابتی بالا، بدون فرآیندهای شفاف، برنامه ریزی حساب شده و سیاست گذاری های منطبق با واقعیات موفق نخواهد بود و بدون تردید ایجاد حواشی و منحرف کردن مدیریت از مسائل اصلی به مسائل حاشیه ای برای عدم توجه به مسائل مهم و اساسی می باشد، اما بدخواهان بدانند که همت، ایمان و اراده برای بهبود شرایط در بدنه ی شرکت دخانیات بی انتهاست .

دکتر افضلی در خصوص امکانات رفاهی در اختیار شرکت برای استفاده کارکنان شرکت تاکید نمود: باید کلیه امکانات با بهسازی و بازسازی در اختیار کارکنان شرکت قرار گرفته و شرایطی را ایجاد کنیم که کارکنان از حضور در شرکت احساس افتخار کنند و این حس عمومی نیز به خانواده های همکاران محترم منتقل شود که درصورت انتقال این حس خوب و بالا بردن امید و نشاط روز افزون دیگر تخریب های بی مبنا، مشکلی در مسیر حرکت رو جلو پیش نخواهد آورد و اثر گذاری نیز نخواهد داشت.

با ایمان، استقامت و مقتدرانه در جهت احیاء شرکت دخانیات ایران حرکت می‌کنیم

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره در خصوص مطالباتِ قانونی ایثارگران و عدم پرداخت آن در سالهای گذشته گفت: مطالباتِ معوق خانواده بزرگ و ارزشمند ایثارگران شاغل در شرکت دخانیات که در سال های گذشته پرداخت نشده و  بلاتکلیف باقی مانده بود، با برنامه ریزی و مدیریت هزینه ها به زودی پرداخت خواهد شد .

دکتر افضلی با اشاره به عملکرد بخش های تولیدی و فروش شرکت و افزایش 30 و 33 درصدی در فروش نخی و ریالی سه ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه  سال 98 و ارتباط آن با معیشت پرسنل گفت: طرح جدیدی با عنوان پرداخت بهره وری تولید به پرسنل آماده و تدوین شده است که به زودی رونمایی و اجرایی شده و معوقات غیر نقدی تسهیلات رفاهی مربوط به سال گذشته پرسنل نیز پرداخت می گردد.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره با اشاره به برخی حاشیه سازی های ایجاد شده اظهار داشت : به هر میزانی شرایط شرکت دخانیات بهبود یابد، حاشیه سازی ها بیشتر و بیشتر خواهد شد و تمامِ تلاش و هدف گذاری دشمنان این ملت و سرزمین، درگیر کردن شرکت به مسائل جزیی و سرگرم کردن ارکان شرکت دخانیات ایران به مسائل حاشیه ای است، ولی شرکت دخانیات ایران دیگر بازیگر زمین های کوچک نیست و قطعاً باید از بازار مصرف 35 هزار میلیارد تومانی سیگارت در کشور، سهمِ واقعی خود را کسب کرده و با آرامش و با هماهنگی نهادهای بالادستی نسبت  به تبیین شرایط برای شفاف شدن وضعیت صنعت دخانیات کشور تلاش کنیم .

دکتر افضلی با تاکید بر اینکه راه نجات شرکت دخانیات ایران احیای سهم بازار از دست رفته است، افزود : با افتخار و مقتدرانه در خدمت گذاری به کارگران تلاش کرده و برای بهبود شرایط شرکت گام های عملیاتی را محکم بر می داریم و این قدم های مثبت و تشخیص درست مسیر حرکت ، باعث شده است که دشمنان قسم خورده که هیچگاه از بودن آرامش در کشور و پیشرفت و توسعه خرسند نبوده اند؛ از بهبود شرایط شرکت دخانیات خوشحال نباشند.

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره اظهار داشت : نزدیک به 90 درصد از مطالبات کشاورزان توتون کار و تنباکو کار مربوط به کشت سال 1398 تسویه و پرداخت شده است و این پرداخت ها در روزهای آتی برای تسویه کامل مطالبات ادامه خواهد داشت.

 دکتر افضلی با تاکید بر ضرورت  هماهنگی‌های درون سازمانی و هم افزایی بیشتر میان معاونین و مدیریت های میانی و با اشاره به تدوین راهبرد شرکت در سال جاری افزود: توسعه و ایجاد شبکه توزیع مویرگی از الزامات مهم در احیاء سهم در بازار مصرف می باشد و برای اجرایی شدن روش توزیع مویرگی در شرکت دخانیات ایران، کلیه ارکان نهایت همکاری و پشتیبانی را با مدیریت های تخصصی و عملیاتی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز