خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیرعامل سایپا عنوان کرد:

متنوع‌سازی و افزایش ظرفیت خودروهای ساینا و تیبا از تیرماه سال جاری/ محصولات جدید سایپا در صدر تقاضای مردمی در طرح پیش فروش یک ساله

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۱۴

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: همزمان با توقف تولید پراید، ظرفیت تولید خودروهای تیبا و ساینا افزایش ‌پیدا کرده و همچنین محصولات جدید وارد خط تولید شده اند.

به گزارش ایلنا، مجید باقری در مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه تا پایان تیرماه، تولید آخرین مدل پراید متوقف خواهد شد، افزود: با خروج این خودرو از خط تولید، گر‌وه خودروسازی سایپا به سمت افزایش ظرفیت سایر خودروها از جمله تیبا و ساینا خواهد رفت تا سبد تولید محصولات این گروه خودروسازی متنوع شود.

وی تصریح کرد: در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا بیشترین استقبال مردمی از محصولات جدید بوده است.

باقری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون خودروسازی سایپا ۸۰ هزار خودرو تحویل مشتریان داده که این رقم دو برابر آن چیزی است که امروز قرعه‌کشی می‌شود.

وی گفت: روند تولید در سایپا با جدیت در حال انجام است و با تکمیل خودروهای ناقص، تعداد خودروهای تحویلی به مردم افزایش خواهد یافت.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در گفت: منتخبین طرح فروش یکساله سایپا از ساعت ۱۰ صبح فردا می‌توانند نسبت به پرداخت علی‌الحساب خودروی ثبت نامی اقدام کنند؛ این فرصت ۷۲ ساعت پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز