خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان :

تامین گاز فولاد مبارکه به صورت مستمر در تمام طول سال انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۶۱

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: از حضور در شرکت فولادمبارکه خوشحال هستم، پیش از این، عظمت این شرکت را بارها شنیده بودیم و اینکه محصولات متنوع و اساسی که فولاد مبارکه تولید می‌کند در داخل کشور و در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی علوی در پایان بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: تکنولوژی مورد استفاده در فولاد مبارکه فوق العاده است و بسیار دقیق کنترل می شود و محصولات شرکت نیز با دقت دوچندان و در فرایندی دقیق تولید می شوند. ما در شرکت گاز استان اصفهان افتخار می‌کنیم که تامین کننده گاز این مجموعه عظیم صنعتی هستیم.

وی اظهار کرد: این شرکت در ظرفیت کامل حدود ۱۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌کند که بخشی از آن به عنوان خوراک و بخش دیگر در سیستم های گرمایشی و سایر مصارف استفاده می‌شود.

علوی اظهار کرد: تلاش ما این است که گاز شرکت فولاد مبارکه را بطور مستمر در طول سال تامین کنیم، البته در فصل سرد، ناچار به کاهش و محدودیت مصرف هستیم، اما تلاش ما این است که انرژی مورد نیاز فولاد مبارکه را بعنوان یک مشتری بزرگ و ارزشمند و باعث افتخار کشور، به صورت مستمر تامین نمائیم.

وی افزود: همکاران من در شرکت گاز استان اصفهان تلاش می‌کنند با حضور خود در منطقه مبارکه استمرار گاز مورد نیاز فولاد مبارکه را تداوم ببخشند تا چرخ این شرکت عظیم به طور مداوم بچرخد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز