خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت مس و پیمانکاران بخش صنعت و معدن؛

برنامه‌های جهش تولید در صنعت مس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۸۴

با حضور اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس و محمدرضا بهرامن، رییس خانه معدن ایران و پیمانکاران بخش صنعت و معدن برنامه‌های جهش تولید در شرکت مس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، شرکت ملی مس بر پایه نتایح جدید اکتشافی که منجر به خبرهای خوب در خصوص افزایش ذخیره معدنی مس شده است و از سوی دیگر تهیه برنامه افزایش تولید مس به 550 هزار تن در آینده نزدیک نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از پیمانکاران قوی و با تجهیزات پیشرفته است.

بر این اساس، تحقق این برنامه نیازمند دو برابر شدن ظرفیت استخراج است. شرکت ملی مس با درک این موضوع که هر گونه برنامه جهش تولید نیازمند تعامل و همراهی و تلاش مضاف پیمانکاران دارد نشستی با حضور پیمانکاران بخش خصوصی صنعت مس برگزار کرد تا موضوعاتی همچون تامین تجهیزات حفاری، و انفجار، ماشین‌‌آلات بارگیری و حمل و نوسازی ناوگان حمل و نقل معدنی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دکتر سعدمحمدی در این نشست خطاب به پیمانکاران گفت: جهش تولید از مسیر تعامل قوی و موثر بین شرکت ملی مس و پیمانکاران محقق می‌شود.

وی افزود: در شرایطی هستیم که شرکت مس نقش ملی در اقتصاد کشور بازی می‌کند؛ بنابراین توسعه در صنعت مس یک ضرورت است.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به برنامه تولید 550 هزار تن مس در افق 1403 نزدیک تصریح کرد: برای توسعه و افزایش تولید نیازمند نوسازی ناوگان و حمل و نقل معدنی و افزایش ظرفیت حفاری و برداشت ماده معدنی از 192 میلیون تن به بیش از350 میلیون تن هستیم و این مهم در صورتی محقق می‌شود که از الان برای آینده ناوگان معدنی خود برنامه ریزی داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز