خبرگزاری کار ایران

شرکت فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۷۲۸

عضو هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه در پایان بازدید از خطوط تولید با اعلان این خبر اظهار کرد: امروز که از برخی خطوط شرکت بازدید داشته و شاهد فعالیت‌های کارکنان تلاشگر شرکت بودم باید اعتراف کنم، خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه به عنوان سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور، سال ۹۹ را که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده با رکوردهای پیاپی آغاز کرد و نوید روزهای خوبی را برای ذینفعان به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا،‌ محمد زارع پور اشکذری عنوان کرد: فولاد مبارکه دارای زنجیره کامل تولید است و ان شاءالله روز به روز عملکرد بهتری خواهد داشت و به برنامه بلند مدت افق۱۴۰۴ دست خواهد یافت.

وی افزود: یکی از مباحث مهم مطرح شده در هیات مدیره پروژه نورد گرم ۲ بود که با اجرایی شدن آن قطع به یقین ارزش بازار سرمایه فولاد مبارکه و زنجیره ارزش گروه فولاد مبارکه بهتر از گذشته خواهد شد و در بحث اشتغال، ارزش بازار ،  زنجیره تامین و نیز زنجیره ارزش اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: بنده به نمایندگی از هیات مدیره، از تمامی کارگران، کارکنان و مدیران شرکت فولادمبارکه تشکر و قدردانی می کنم، ان شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است سهام شرکت ارزشمندتر شده و کلیه سهامداران، ذینفعان و پرسنل شرکت از آن منتفع می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز